پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
استاندار سمنان گفت : اقتصاد مقاومتی و همدلی مردم و مسوولان نسخه شفابخش برای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور است.

شعار سال: سیدشهاب الدین چاوشی روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی شهرستان سمنان در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) با بیان این که دهه فجر مناسبتی ملی و انقلابی است، افزود : همدلی و همراهی باید در دهه فجر به اوج خود نمایش گذاشته شود و با جذب حداکثری و دفع حداقلی دنبال بهانه بگردیم تا بر قطار انقلاب جمعیت بیشتری سوار شود.

وی با بیان اینکه در مسیر حرکت مقتدرانه نظام اسلامی، رویش ها را بایستی بیشتر از ریزش ها مورد توجه قرار داد، تاکید کرد : سیاست جذب حداکثری در دهه فجر در اولویت است.

وی خاطرنشان کرد : هر قدر مردم اعتماد و امیدشان به نظام و دستگاه‌های نظام بیشتر شود، پایداری و ثبات انقلاب بیشتر خواهد شد و الگو سازی انقلاب باید در راس اهداف باشد.

چاوشی ادامه داد : با تلاش حضرت امام (ره) و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور ملت در صحنه های مختلف، ایران امروز به کشوری مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است.

وی یادآور شد : ملت ایران با حضور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ، حماسه های فراوانی خلق کرده اند.

 در اولین روز دهه مبارک فجر بهره برداری بیش از 461 طرح عمرانی و اقتصادی با صرف سه هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان آغاز شده است.

استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:82815913، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
تنها راه تحققش و خروج از رکود خرید کالای ایرانی با کیفیت هست ، خود مردم باید تصمیم بگیرند
ا.ح75
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
اقتصاد مقاومتی رو باید به الگوی ثابتی در کشور تبدیل کرد و همگان اون رو رعایت کنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین