پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: میزان پرداختی‌ها و مشارکت مالی مردم در صورت تأمین اعتبار کاهش پیدا می‌کند.

شعارسال: طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده حمایت از داروهای ژنریک و تولید داخل یکی از اهداف اصلی برنامه ششم توسعه محسوب می‌شود که سازمان بیمه سلامت با شورای عالی بیمه نیز با رویکرد حمایتی به این موضوع توجه دارد.

وی ادامه داد: بیمه سلامت در طول برنامه ششم تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا حمایت‌های دارویی مردم را کاهش ندهد تا جایی که به سلامت مردم هیچگونه لطمه‌ای وارد نشود.

چگونگی کاهش 25 درصدی پرداخت های مردم در حوزه دارو

موهبتی عنوان کرد: برخی از داروهای موجود در بازار به صورت موقتی و یک ساله تحت پوشش سازمان‌های بیمه قرار می‌گیرند و در این مدت بررسی‌های لازم بر روی این داروها انجام و در بعضی حالات ممکن است این داروها دیگر تحت پوشش بیمه قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا پایان برنامه ششم فرصت خوبی برای بررسی حمایت‌‌های دارویی وجود دارد،  تأکید کرد: سازمان‌های بیمه‌گر قیمت پایه دارو را پرداخت می‌کنند که اگر این حمایت حذف شود تمام قیمت دارو نیز به ناچار از بیمار اخذ می‌شود.

موهبتی در خصوص تحت پوشش قرار گرفتن بیماران خاص تأکید کرد: برخی از بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند که اگر این منابع تأمین نشود، ارائه خدمات به گروه‌های‌ قبلی نیز با مشکل روبه‌رو می‌شود.

وی اظهارکرد: امیدواریم بسته حمایتی کاهش پیدا نکند و مشارکت مالی مردم هم کمتر شود که خوشبختانه این مسئله یکی از سیاست‌های دائمی بیمه سلامت در برنامه ششم است.

موهبتی یادآور شد: امیدوارم حمایت کامل از سازمان‌های بیمه گر صورت گرفته و تأمین منابع انجام شود تا پرداخت‌های مردم به میزان 25 درصد کاهش پیدا کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 12 بهمن 96، کد خبر:6419738 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین