پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
استاندار اردبیل گفت: تکمیل راه آهن اردبیل در فرآیند عادی 15 سال طول می‌کشید در حالی که ما سعی داریم تا با یک کار جهادی مضاعف این پروژه را ظرف سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

شعار سال : اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی در اردبیل اظهار کرد: دهه فجر یکی از برکات نظام اسلامی است تا مسئولانی که خود را خادم ملت می‌دانند به ولی نعمتانشان گزارشی از خدمات‌رسانی صادقانه را ارائه کنند تا امیدواری و اعتماد در جامعه بیش از پیش نمایان شود.

وی یکی از اصول پیروزی انقلاب اسلامی را تکیه بر اصل وحدت و یکپارچگی با هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان‌های ارزشی توصیف و خاطرنشان کرد: امروز نیز به تقویت این مولفه در رسیدن به اهداف متعالی نیازمندیم و باید کارها را با جدیت و توان مضاعف در سایه وحدت و همدلی به شایستگی به پیش ببریم.

استاندار اردبیل گفت: همه ساله بر حجم گسترده خدمات نظام اسلامی به عموم مردم و خادمان دلسوز آنها افزوده می‌شود که قطعا این افتتاح‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌ها جهش خوبی است تا دستاوردها و کارهای انجام شده را به خوبی به نمایش بگذاریم.

بهنامجو با بیان اینکه در گرامی داشت این ایام شاهد کلنگ‌زنی پل تمام شیشه‌ای هیر در کنار جذابیت‌های گردشگری این منطقه هستیم، بیان کرد: یکی از راه‌های توانمندی اقتصادی و اشتغال در جامعه استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای پیشبرد شایسته امور است.

وی حرکت توسعه‌ای در استان اردبیل را با ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری امیدبخش و روشن خواند و افزود: ما آمادگی داریم تا با تامین امکانات زیربنایی برای سرمایه‌گذاران آنها را بیش از گذشته با توان بالای سرمایه‌گذاری در استان در بخش گردشگری آشنا کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل اراده مدیران و مسئولان را در دوره جدید تحول استان دارای مشخصه جهادی و تلاش شبانه‌روزی اعلام کرد و گفت: قطعا با کار عادی پروژه‌ای نظیر راه‌آهن اردبیل 15 ساله هم تمام نمی‌شد در حالی که ما به مردم قول دادیم با یک تلاش خارق‌العاده بتوانیم ظرف سه سال این پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

بهنامجو از مجتمع‌های آبدرمانی استان اردبیل به عنوان چاه‌های نفت یاد کرد و افزود: در منطقه هیر مصمم هستیم در کنار احداث فضاهای متنوع طبیعی و گردشگری دریاچه نئور را نیز با رعایت مسایل زیست‌محیطی احیا کنیم.

وی به ضرورت تحقق شعار 20 هزار اشتغال اشاره و اظهار کرد: قطعا این کار نیز با یک حرکت عادی امکانپذیر نخواهد بود بلکه باید همه پای کار بیایند تا فرصت اشتغال به معنای واقعی در این منطقه به وجود آید.

استاندار اردبیل همچنین در مراسم افتتاح کارخانه فارم هفت گوشتی آرتا پروتئین اظهار کرد: ما در هر عرصه‌ای که بستر تولید و اشتغال در آن فراهم آید در کنار سرمایه‌گذاران هستیم و لحظه‌ای آنها را در این مسیر تنها نمی‌گذاریم.

بهنامجو پیشتاز بودن آرتا پروتئین را در تولید محصولات باکیفیت با استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در مسیر صادرات یادآور شد و خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی استان اردبیل به عنوان یک بخش زیربنایی می‌تواند با همراهی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بستر خوبی را در تحقق اهداف شعار سال فراهم آورد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی  الف ، تاریخ انتشار 13بهمن 96، کد خبر: 3961113077،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
چه عجب واقعا بعیده یه پروزه ای که 154 سال قرار بود طول بکشه در عرض 3 سال انجام بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین