پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان «حسین میرزایی» به عنوان معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.

شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم معارفه‌ی «حسین میرزایی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اشاره به آیه 55 سوره یوسف گفت: محافظت از بیت‌المال و آگاهی از وظیفه، مهم‌ترین رسالت معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی است.

محمد محسن‌بیگی با بیان این که مشارکت در فعالیت‌های آموزش و پرورش ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: مدیریت منابع و هزینه‌ها با تعامل و هم‌کاری در آموزش و پرورش نیز ضروری است.

وی با تاکید بر نهادینه‌کردن تفکر برنامه‌محوری و بهره‌مندی هوشمندانه از فن‌آوری‌های نوین اطلاعات در فعالیت‌های آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بهبود مدیریت منابع انسانی و بهره‌گیری از نیروهای متعهد و کارآمد به‌عنوان مهم‌ترین رکن تحول در نظام تعلیم و تربیت است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کرمانشهر آنلاین، تاریخ انتشار 21 بهمن 1394، کد مطلب: 9411200: www. kerna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین