پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های حوزه گردشگری را در مسیر جذب گردشگران داخلی و خارجی بدون هیچگونه محدودیتی تامین می‌کنیم.

شعار سال: استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های حوزه گردشگری را در مسیر جذب گردشگران داخلی و خارجی بدون هیچگونه محدودیتی تامین می‌کنیم.

 اکبر بهنامجو در مراسم کلنگ‌زنی پل معلق شیشه‌ای هیر اظهار کرد: منطقه هیر از طبیعت بی‌نظیر برای حضور و بهره‌مندی گردشگران از امکانات موجود برخوردار است که ما باید به نحوی هدفگذاری‌هایمان را انجام دهیم تا ماندگاری و جابجایی گردشگران را در محدوده استان و افزایش اقامتشان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه زنجیره گردشگری را باید در این استان از سرعین و مشگین‌شهر تا هیر، نیر و خلخال توسعه دهیم، خاطرنشان کرد: با ایجاد فضاهای متنوع گردشگری در استان باید به سمتی حرکت کنیم تا گردشگران از حضور در این استان و بازدید از مناطق طبیعی، تاریخی و فرهنگی استفاده کرده و از آن لذت ببرند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را یکی از راهکارهای درآمدزایی اهالی استان و افزایش منابع درآمدی برای اهالی این منطقه توصیف کرد و کفت: ما از اولین سرمایه‌گذاری که با جرات حاضر شده در هیر پل معلقی را اجرا کند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با حضور چنین سرمایه‌گذارانی توسعه همه‌جانبه صنعت توریسم را در ابعاد متنوع شاهد باشیم.

بهنامجو فراهم کردن زیرساخت‌ها و پایه اولیه را برای جذب سرمایه‌گذاران از الزامات اولیه خواند و اضافه کرد: باید برای هر منطقه گردشگری طرح جامعی تهیه شود تا ما با یک درک و شناختخ کامل بتوانیم نسبت به معرفی جاذبه‌ها و زیبائی‌های گردشگری هر منطقه به سرمایه‌گذاران همتی راستین را شاهد باشیم.

وی احداث تله‌سیژ را در منطقه دربند هیر با نظر مشاور طرح یادآور شد و گفت: اهالی هیر نیز باید با میهمان‌نوازی و فراهم کردن برخی از شرایط ویژه هم از سرمایه‌گذاران و هم گردشگران داخلی و خارجی استقبال شایسته‌ای داشته باشند.

استاندار اردبیل ادامه داد: در همین منطقه‌ای که قرار است پل معلقی احداث شود می‌توان در همین اراضی اهالی منطقه زیرساخت‌های گردشگری متنوعی را از فضاهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی فراهم کرد تا رونق اشتغال و افزایش درآمد اهالی عینیت پیدا کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13بهمن 96، کدمطلب:96111307199، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
یه وعده بی نظیر از جناب استاندار! ما دعا میکنیم عملیش کنه واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین