پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
وزیر کشور از تعهد دستگاه های مسئول برای بازسازی کامل منازل تخریب شده منطقه کوهبنان کرمان و تحویل آن به مردم تا پایان شهریورماه سال 97 خبر داد.

شعار سال: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر جمعه ۱۳ بهمن ماه با حضور در شهرستان کوهبنان کرمان از مناطق زلزله زده بازدید و در فضای صمیمی با مردم گفتگو کرد.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان که به ریاست وزیر کشور و با موضوع بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری در محل این فرمانداری برگزار شد، رحمانی فضلی با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این جلسه نیز دستگاه های مسئول متعهد شدند تا پایان شهریورماه تمامی منازل تخریب شده را بازسازی و تا پایان شهریورماه سال 97 تحویل مردم دهند.

وی در ادامه افزود: همچینین تصمیم گیری شد خانه هایی که بر اثر زلزله اخیر آسیب زیادی دیده اند و در معرض تخریب قرار دارند شامل بازسازی کامل شوند.

پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن برای بازسازی منازل فرسوده

وزیر کشور با بیان اینکه منابع لازم در اختیار مستأجرانی که خود توانایی ساخت خانه را دارند قرار می گیرد، گفت: منازل فرسوده این منطقه که امکان دارد بر اثر زلزله کوچک آسیب جدی ببینند باید شناسایی شوند تا بنیاد مسکن با مساعدت خود تسهیلات لازم را برای بازسازی این منازل پرداخت کند.

بر اساس گزارش سایت وزارت کشور، رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: همچنین قرار شد شهرداری هم با در نظر گرفتن امتیازاتی شرایط بازسازی این منازل فرسوده را سهل تر کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 13 بهمن 96، کد مطلب: 96111307347، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین