پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان گفت: استخدام‌های بی‌حساب و کتاب، شهرداری بروجرد را با چالش مواجه کرده است.

شعار سال: هرمز نصیری گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در شهرداری بروجرد مسئولان استان از جمله استاندار لرستان و فرماندار بروجرد پیگیر آن هستند تا با استفاده از راهکار‌های قانونی مشکل کارگران برطرف شود.

وی افزود: متأسفانه در سالیان گذشته افراد زیادی بدون حساب‌وکتاب وارد شهرداری بروجرد شدند و این در حالی بود که هیچ برنامه‌ای برای افزایش درآمد این شهرداری وجود نداشت.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان گفت: عدم درآمدزایی مناسب و نبود منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران شهرداری و ارائه خدمات به شهروندان در کنار این استخدام‌ها به‌نوعی شهرداری بروجرد را فلج کرده است.

وی ادامه داد: از طرفی عدم مشارکت بالای مردم در پرداخت عوارض و مشکلات موجود در بحث درآمد‌های شهرداری از طریق عوارض، باعث می‌شود نتوان حقوق کارکنان را به‌موقع پرداخت کرد و از این رو شهرداری شرمنده خانواده این افراد می‌شود.

نصیری ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولان استان و با اتخاذ راهکار‌های مناسب توان مشکل به وجود آمده در شهرداری بروجرد مبنی بر عدم پرداخت حقوق چند ماهه کارگران را برطرف کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:۶۴۲۱۷۴۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
من نمیفهمم کی قراره پارتی بازی از کشور ما بره؟؟؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین