پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
استاندار هرمزگان از پرداخت 495 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید از ابتدای سال جاری تاکنون در هرمزگان خبر داد.

شعارسال: استاندار هرمزگان از پرداخت 495 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید از ابتدای سال جاری تاکنون در هرمزگان خبر داد.

فریدون همتی در هفتاد و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، عنوان کرد: در این نشست پرداخت 142 میلیارد تومان تسهیلات به 360 واحد و صنف در استان هرمزگان مصوب شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون به 421 واحد تولیدی در استان هرمزگان در مجموع 495 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم پرداخت تسهیلات جهت ساخت شناور تفریحی در مجتمع کشتی سازی بندرعباس، افزود: راه اندازی این شناور می‌تواند موجب جذب گردشگر شود.

همتی با اشاره به مصوبه این نشست جهت مشارکت بانک مسکن در بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در هرمزگان، بیان کرد: در قالب این طرح که در ابتدا محله چاهستانی‌های بندرعباس برای اجرای آن انتخاب شده است، مسکن مطلوب برای مردم ایجاد می شود و نیازهای فرهنگی و اجتماعی محلات دارای بافت فرسوده و حاشیه نشین نیز تامین خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، تصریح کرد: ما مسئولان باید از فرصتی که در اختیار داریم برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نداشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396، کدخبر: 96111407641، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
ای کاش که سود این تسهیلات به حدی باشه که برخورداری از اون ها منطقی به نظر بیاد و از طرفی مالیات رو از این قشر کمتر کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین