پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از تاریخانه به عنوان یکی از مهمترین بناهای تاریخی استان نام برد و گفت: این بنای مهم تاریخی که به نماد دامغان تبدیل شده مورد بی مهری قرار گرفته است.

شعارسال: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از تاریخانه به عنوان یکی از مهمترین بناهای تاریخی استان نام برد و گفت: این بنای مهم تاریخی که به نماد دامغان تبدیل شده مورد بی مهری قرار گرفته است.

ابوالفضل حسن بیگی با بیان اینکه مردم شهرستان دامغان در حمایت از انقلاب و رهبری زبانزدند، گفت: حضور مردم در ۸ سال دفاع مقدس زبانزد تمام دنیا و مورد بغض صدام قرار گرفت.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در دامغان به برخی اقدامات شهرستان برای مقابله با کم آبی اشاره و تصریح کرد: مردم دامغان با تغییر الگوی کشت بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان ثروت تولید کردند.

حسن بیگی با بیان اینکه ۲۲۷ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح شهرستان در دست احداث است ادامه داد: مردم روستاهای شهرستان دامغان درخواست حضور مسئولان عالی استان را در محل سکونت خود دارند.

نماینده دامغان از وجود بیش از 3000 بنای تاریخی در دامغان خبرداد و گفت: تاکنون ۴۰۰ بنای این شهرستان ثبت ۱۲۰ بنا نیز ثبت ملی شده است.

وی از مسجد تاریخانه به عنوان یک بنای شاخص نام برد و اضافه کرد: تاریخانه به عنوان اولین بنای اسلامی کشور متاسفانه مورد کم مهری قرار گرفته اما به یمن تلاش جوانان طی یکسال اخیر این بنا از یک خرابه به یک نماد برای دامغان تبدیل شده است.

حسن بیگی با بیان اینکه این شهرستان ۳۰۲۵ بیکار دارد که در انتظار ایجاد اشتغال هستند افزود: نزدیکی راه و مسیر ساده و خوب دو ویژگی خاص دامغان است که آن را به کریدور شمال به جنوب مطرح کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396، کدخبر: 96111407592، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
بر اوضاع گردشگری کل کشور داره بی مهری میشه واقعا..کشورهای دیگه ارزشون بود که چنتا از جاذبه های مارو داشته باشن تا بتونن پول بیشتری در این حوزه به دست بیارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین