پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
استاندار خوزستان گفت: تامین آب شرب مردم از رودخانه‌های کرخه و دز که جزو با کیفیت‌ترین آبهاست، هدف نهایی طرح آبرسانی غدیر خواهد بود.

شعارسال: استاندار خوزستان گفت: تامین آب شرب مردم از رودخانه‌های کرخه و دز که جزو با کیفیت‌ترین آبهاست، هدف نهایی طرح آبرسانی غدیر خواهد بود.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر، گفت: طرح آبرسانی غدیر بزرگترین طرح آبرسانی کشور است و از روند پیشرفت این پروژه در قسمت های مختلف بازدید داشتیم.

استاندار خوزستان افزود: کارهای زیادی طی این مدت انجام شده با این وجود بخش دیگری از کارها هم انجام نشده است. دولت الزام کرده است که ظرف سه سال کارهای انجام نشده را به انجام برسانیم تا آبرسانی به شهرهای مهم استان و روستاهای در مسیر را که ۲۵ شهر و ۱۶۰۰ روستا را شامل می‌شود از یک آب پایدار، مطمئن و با کیفیت برخوردار شوند.

شریعتی با اشاره به هدف طرح آبرسانی‌غدیر برای تامین آب شرب مردم از آب رودخانه‌های کرخه و دز توضیح داد: تا سال آینده با برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته قرار است کل آب شرب مردم اهواز از آب کرخه تامین شود تا نیازی به آب کارون که آلودگی خاص خود را می تواند داشته باشد نداشته باشیم هم چنین آبادان، خرمشهر، شادگان و روستاها هم به همین نحو تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: تاکید من و به طریق اولی تاکید رئیس جمهور بر این است که آب شرب مردم از رودخانه های کرخه و دز که جزو با کیفیت ترین آبهاست تامین شود و هدف نهایی این طرح هم همین است کما اینکه مردم خوزستان هم حقشان است که آب شرب شان از این محل تامین شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مشاور طرح کار های خوبی انجام داده و کارفرما هم به همین منوال کاملاً احاطه و اشراف بر کار دارند، عنوان کرد: امیدواریم پازل های مختلف این طرح هر چه سریعتر به هم وصل شود تا این طرح بزرگ آبرسانی تکمیل شود.

شریعتی یادآور شد: دولت‌ های متعددی از دولت نهم تا دولت دوازدهم درگیر و مشغول اجرای این طرح بوده اند و امیدواریم در دولت دوازدهم تمام شود. دولت خیلی جدی پای کار آمده و اعتبار لازم را داده است و برای سال ۹۷ هم پیش بینی اعتبار لازم را کرده است و ما باید سرعت بیشتری به پروژه دهیم و به صورت شبانه روزی تلاش کنیم تا کار به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: سالی تقریباً هزار میلیارد تومان دولت برای تامین می کند با این هدف که آب شرب مردم از رودخانه‌ های دز و کرخه باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396، کدخبر: 589573، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
هزار میلیارد تومن برای شهر نفت خیز ایران پولی نیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین