پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در بخش سلامت، از هر سرمایه گذاری که اقدام به سرمایه گذاری در استان و شهرستان‌ها کند، حمایت ویژه کرده و زمینه را برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم می‌کنیم.

شعارسال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در بخش سلامت، از هر سرمایه گذاری که اقدام به سرمایه گذاری در استان و شهرستان‌ها کند، حمایت ویژه کرده و زمینه را برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم می‌کنیم.

محمد حسین صومی در جمع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان اهر افزود: تا به سرمایه‌گذاران اعتماد نشود و از کارهای آنها حمایت و پشتیبانی نشود، در زمینه اقتصاد و توسعه عقب خواهیم ماند.

وی بسترسازی و ایجاد زمینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری در شهرها و مناطق محروم را یکی از زمینه های رشد و شکوفایی اقتصاد در این مناطق برشمرد.

صومی با اشاره به اینکه شهرستان اهر نیاز به جذب سرمایه‌گذار در جهت توسعه اقتصادی و اشتغال دارد، تأکید کرد: باید در منطقه ارسباران و به ویژه در اهر، از سرمایه گذاران خصوصی حمایت ویژه شده و در جهت سوق دادن سرمایه گذاران به این شهرستان تلاش بیشتر شود .

وی افزود: سرمایه گذارانی هم که علاقمند به سرمایه گذاری در شهرستان اهر و منطقه ارسباران هستند، باید حمایت شده و از آنها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد مقاومتی یاری بخواهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی در بخش سلامت اقدامات اساسی و موفقیت آمیز زیادی انجام شده و امیدواریم این روند توسعه و رشد در بخش سلامت استان ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه معاون سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی نیز از تشکیل مجمع مشورتی نخبگان و فرهیختگان در قالب مجمع مشورتی توسعه در ۱۲ شهرستان استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این مجمع با برنامه ریزی و تلاش خود بتواند در آینده نزدیک در راستای توسعه استان و شهرستانها در تمام شهرستان‌های این استان فعال شود.

حیدر فتح زاده همچنین افزود: در حال حاضر جمعیت اهر بیش از ۱۲۰ هزار نفر بوده که از این تعداد بیش از ۹ هزار جمعیت جوان تحصیل کرده در مقاطع مختلف تحصیلی عالی وجود دارند که متأسفانه با مشکل بیکاری و عدم اشتغال مواجه می باشند و باید در رفع مشکلات معیشتی و بیکاری آنها چاره ای اساسی کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396، کدخبر: 589720، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
هرطور شده باید با استفاده از تسهیلات و ایجاد شرایط ویژه قدر این سرمایه گزار های داخلی رو دونست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین