پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پوشش آب شهری در استان زنجان بعد از انقلاب ۱۰ برابر شده است.

شعارسال: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پوشش آب شهری در استان زنجان بعد از انقلاب ۱۰ برابر شده است.

علیرضا جزء قاسمی افزود: جمعیت تحت پوشش آب شهری در استان زنجان قبل از انقلاب اسلامی ۷۴ هزار نفر بود که اکنون این رقم به بیش از ۷۲۰ هزار نفر افزایش یافته است و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زنجان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند شده‌اند.

وی اشاره کرد: تعداد انشعابات آب در استان زنجان نسبت به زمان قبل از انقلاب ۱۲ برابر افزایش یافته و از تعداد ۱۸ هزار در سال ۵۷ اکنون به بیش از ۲۲۲ هزار فقره رسیده است.

جزء قاسمی طول شبکه توزیع آب شهری در استان زنجان را بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر اعلام کرده و گفت: طول شبکه توزیع آب شهر در زمان قبل از انقلاب تنها ۱۸۵ کیلومتر بود که این میزان طی سال‌های اخیر نزدیک به ۹ برابر افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب شکوهمند مردم ایران اسلامی در بهمن ۵۷ میزان پوشش جمعیت شهری استان زنجان در حوزه آب شهری به بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.

جزء قاسمی رشد حجم مخازن ذخیره آب شرب شهری که در مدار بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند را ۱۵ برابر نسبت به قبل از انقلاب اعلام کرده و افزود: این میزان در حال حاضر بیش از ۱۴۴ هزار متر مکعب است که در سال ۵۷ معادل ۱۱ هزار متر مکعب بوده است.

وی افزود: در حال حاضر افزون بر ۲۵۸ هزار نفر از جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه بهداشتی جمع آوری و تصفیه فاضلاب در ۳ شهر استان هستند و در ۴ شهر دیگر نیز تأسیسات فاضلاب در حال احداث است که قبل از سال ۱۳۵۷ هیچ‌گونه تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب در سطح استان وجود نداشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396، کدخبر: 4217520، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
از برکات مدیریت درست و جهادی پس از انقلاب
ا.ح75
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
خب جمعیتش هم چند برابر شده ، چیز جدیدی نیست :)
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
توزیع آب چندبرابر شده است ولی آیا نرخ توزیع آب با نرخ افزایش جمعیت شهری هماهنگ بوده است ، خبر بهتر بود از این منظر بررسی میشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین