پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
سرپرست مسکن و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه یک هزار واحد مسکن مهر استان به متقاضیان تحویل داده نشده است، گفت: پنج شرکت سازنده مسکن مهر استان به علت عدم تحقق تعهد خلع ید شدند.

شعارسال: سرپرست مسکن و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه یک هزار واحد مسکن مهر استان به متقاضیان تحویل داده نشده است، گفت: پنج شرکت سازنده مسکن مهر استان به علت عدم تحقق تعهد خلع ید شدند.

حسین دهقان بابیان اینکه به علت عدم تعهدات شرکت‌های ساختمانی مسکن مهر در استان سمنان تاکنون پنج شرکت برابر حکم قضایی خلع ید شدند، ابراز داشت: یک هزار و ۲۷۰ واحد مسکن مهر در استان سمنان به متقاضیان تحویل داده نشده است.

وی افزود: به پیمانکار ۱۵۶ واحدی مسکن مهر دامغان نیز یک هفته مهلت داده شد تا واحدها را به متقاضیان تحویل دهد و در غیر این صورت با حکم قضایی خلع ید شده و ادامه کار به اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان سپرده خواهد شد.

* ۲۷ هزار واحد مسکن مهر در استان سمنان ساخته شد

سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه ۲۷ هزار و ۶۹۱ واحد مسکن مهر در این استان ساخته‌شده است، ابراز داشت: از این تعداد واحد مسکن مهر تاکنون ۲۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شد و مابقی نیز در دست‌ساخت است.

دهقان در ادامه تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکن مهر در چهار شهر استان شامل سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار که دارای جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر هستند با نظارت اداره کل مسکن و شهرسازی و با واگذاری به پیمانکاران ساخت‌وساز احداث‌شده است.

وی در پاسخ به تعیین تکلیف مسکن ۱۱۲ واحدی بهزیستی و ۱۵۶ واحدی دامغان که به متقاضیان تحویل داده نشده است نیز گفت: مجموعه مسکن ۱۱۲ واحدی بهزیستی که دارای ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی است با حکم مقام قضایی به علت تکمیل نشدن مجموعه، از پیمانکار اخذ و برای تکمیل نهایی و واگذاری به متقاضیان به اداره کل مسکن و شهرسازی استان سپرده شد.

* ۹ پروژه عمرانی مسکن و شهرسازی در حال ساخت است

سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان تعداد واحدهای مسکن مهر دامغان را چهار هزار واحد بیان کرد و ابراز داشت: مقرر شد مسکن و شهرسازی استان نیمی از واحدهای ۱۱۲ واحدی بهزیستی دامغان یعنی ۵۵ واحد را تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل دهد.

دهقان از ساخت‌وساز ۹ پروژه عمرانی در استان سمنان با نظارت این اداره کل به‌عنوان مجری ساخت خبر داد و تصریح کرد: ساخت بیمارستان مهدی‌شهر، ندامتگاه‌های سمنان و دامغان، پزشکی قانونی و پایگاه انتقال خون شاهرود، بخشداری بسطام و پزشکی قانونی گرمسار از مهم‌ترین پروژه‌های در دست‌ساخت با نظارت اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان به‌عنوان مجری ساخت محسوب می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این تعداد پروژه عمرانی در استان سمنان از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی ۳۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته است.

دهقان بابیان اینکه ساختمان پزشکی قانونی گرمسار نیز طی دهه فجر مورد بهر ه برداری قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۹۰ مترمربع و بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی تأمین و هزینه شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396، کدخبر: 4217412، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
خانه های بی کیفیت حاصل این پروژه مسکن مهر بود ، نمونه ش رو توی زلزله اخیر دیدیدیم
ا.ح75
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
لیاقت مردم خانه های بی کیفیت نیست ، امیدوارم چیزی که حق مردم هست رو بهشون بدن
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین