پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: بنده به دوستان جدید شهرداری و شورای شهر توصیه می کنم به جای تمرکز بر مدیریت تنش، توجه به مطالبات مردمی را در صدر برنامه های کاری خود لحاظ نمایند.

شعارسال:عضو سابق شورای شهر تهران گفت: بنده به دوستان جدید شهرداری و شورای شهر توصیه می کنم به جای تمرکز بر مدیریت تنش، توجه به مطالبات مردمی را در صدر برنامه های کاری خود لحاظ نمایند.

پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه هیچ گاه کارت شناور طرح ترافیک به صورت رایگان در اختیار هیچ ارگانی قرارداده نشده در اعتراض به سخنان معاون حمل ونقل شهرداری تهران اظهار داشت: کارتهای شناوری که در تصویب بودجه سنوات عموما بین ارگانها ودستگاه های دولتی تقسیم می شد به هیچ وجه صورت رایگان به هیچ فرد ونهادی داده نشده است! اعلام توزیع کارتهای 5 میلیون تومانی شناور آن هم به رایگان جای تعجب دارد.

وی در خصوص طرح افزایش قیمت کارتهای شناور به نفع ارائه خدمات اجتماعی به شهروندان تصریح نمود: نمایندگان شورای چهارم در آخرین سال کاری خود با تصویب طرحی درصدد افزایش درآمد پایدار شهر برآمدند با این عنوان که قیمت کارتهای شناور طرح ترافیک افزایش داده شد. هر چند برخی از ارگانهای دولتی استفاده کننده از کارتهای یاد شده به افزایش قیمت معترض شدند اما شورای چهارم به دلیل تمرکز و توجه به افزایش درآمدهای شهر واستفاده از آن درارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان ایستادگی کرد تا مبالغ افزایش یافته به صورت مستقیم از جیب دولت به جیب ملت و افزایش خدمات شهری وارد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت جدید تنش آفرین است نه خدمات دهنده اظهار داشت: بنده به دوستان جدید شهرداری و شورای شهر توصیه می کنم به جای تمرکز بر مدیریت تنش، توجه به مطالبات مردمی را در صدر برنامه های کاری خود لحاظ نمایند چرا که مردم تهران بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از بارش برف همچنان با مشکلات عدیده ای در سطح شهر دست وپنجه نرم می کنند!! تیم مدیریت شهری و شورای سابق مانند همه مسوولین در دوره خود محل خدمات وارائه طرح های مختلفی بوده به نظر می رسد مدیریت شهری واعضای شورای شهر به جای شبهه افکنی و تنش زایی به دنبال اجرای طرح های خود بعد از گذشت نیم سال از حضور در مسوولیت جدیدشان باشند.

سروری افزود: قهرمان نمایی وتلاش برای نماد نجات شهر از مشکلات بسیار خوب است اما به شرطی که از پشتوانه عملی واجرایی برخوردار باشد. اینکه شهردار و تیم ایشان با تنش زایی ومحکوم کردن گذشتگان به فکر فرافکنی هستند نه تنها باعث عدم مشاهده و جلوگیری از انتقادات مردمی در عملکرد آنها نمی شود بلکه این واقعیت را متصور می کند که اعضای جدید شهرداری به دنبال اظهار موفقیت خود به شرط تخریب دیگران هستند از این رو توصیه می کنم به جای تخریب مدیران سابق کارنامه خود را لبریز از خدمات کنید ونشان دهید که آیا در شش ماه گذشته موضوعی برای ارائه به مردم در خدمات رسانی به شهر وشهروندان داشته اید؟؟

سروری در پایان ضمن توصیه ای به مدیران شهرداری واعضای شورای شهر آنها را به ارائه خدمات به شهر فرا خوانده و از ژست های طلبکارانه برای سایرین برحذر داشته عنوان نمود: شهرداری تهران روند اشتباه دولت را در مقصر جلوه دادن دیگران دنبال می کند, سیری که نه تنها نتیجه نداد بلکه عامل افزایش نارضایتی مردم از خدمات ارائه نداده دولت شد.روش مدیران شهرداری همانند فردی است که بر روی شاخه درختی نشسته اما در حال بریدن همان شاخه است!! تخریب مدیریت پیشین وعدم همت برای ارائه خدمات به مردم بدون تنش افزایی به منزله سقوط جدی است ونه تنها مدیریت شهری بلکه خدمات نظام را به چالش می کشاند.اگر مدیران شهرداری واعضای شورای شهر طرح مطلوبی برای کاهش آلودگی هوای تهران یا سایر موارد دارند بدون داد وبیداد وتخریب سایرین آن را اجرا کنند تا مردم در مرحله عمل شاهد مدیریت مطلوب آنها باشند نه ژست های طلبکارانه ای که برای مردم عادی شده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانا ، تاریخ انتشار14بهمن 96، کدخبر: 1293748، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
واقعا دیگه مردم هیچ اعتمادی به مسئولین ندارن فکر میکنم..پیشنهادشون اینه که به جای مدیریت تنش زا به مطالبات مردمی پرداخته بشه! واقعا میدونید مطالبات مردم چی هست؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین