پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از پایان مراحل نهایی بررسی لایحه بودجه سال 97 شهرداری اصفهان در روز گذشته خبر داد.

شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از پایان مراحل نهایی بررسی لایحه بودجه سال 97 شهرداری اصفهان در روز گذشته خبر داد.

فتح‌اله معین صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از هفته گذشته با برنامه‌ریزی فشرده و طاقت‌فرسایی بودجه ارائه‌شده شهرداری را مورد بررسی قرار دادند و در هر روز بیش از 12 ساعت جلسه مستمر داشتند تا بندبند لایحه بودجه را بررسی کنند.

وی با بیان این که روز گذشته مراحل نهایی بررسی لایحه بودجه سال 97 شهرداری اصفهان به پایان رسید، افزود: شهردار اصفهان و مدیران مناطق 15گانه به صورت فعالانه در جلسات بررسی لایحه بودجه حضور داشتند و این جلسات از سرعت و دقت ویژه‌ای برخوردار بود؛ در همه مراحلی که بندهای بودجه را مورد بررسی قرار می‌دادیم اظهار نظر کمیسیون‌های 5گانه را نیز در کنار خود داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پنجشنبه هفته گذشته همزمان با آغاز دهه فجر، با حضور در گلستان شهدای اصفهان برای خدمت به مردم با شهیدان تجدید میثاق کردند؛ انقلاب اسلامی در جهت ایجاد عزت و سربلندی و وحدت کلمه عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان این که غلبه بر مشکلات کنونی امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: امیدوارم فرصت‌های برابر بیشتری برای آحاد مردم فراهم شود، باید امکان ابراز نظر و ابراز اندیشه برای همه مردم بیش از پیش فراهم شود؛ نیازمند آن هستیم که تمام اندیشه و عقول را برای پیشرفت کشور به کار گیریم و دولت نیز باید زمینه مشارکت آحاد مردم را فراهم کند چراکه حق مشارکت در اداره امور از جمله حقوق شهروندی است.

معین اذعان داشت: فرصت برابر و امکان بروز عقاید مختلف مردم مهم‌ترین عامل مشروعیت و پیشرفت کشور است، قطعاً حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکیدی بر رعایت شعارهای بدو انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است؛ جمهوری اسلامی در گرو این شعارهاست و همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ایام دهه فجر را گرامی داشته و این ایام را به مردم تبریک گفته و درصدد تلاش برای رشد و ترقی و رونق زندگی مردم خواهیم بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 13961115000118 ، www.isfahan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
انشالله که صرف آبادانی و پیشرفت خدمات شهری به نحو درست شود
ا.ح75
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
این بودجه باید در موارد درست و منطقی خرج بشه و سودش به چشم همه بیاد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین