پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: بازارچه تعیین شده میدان انقلاب برای ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر شهرکرد، تا پایان سال رایگان است.

شعارسال: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: بازارچه تعیین شده میدان انقلاب برای ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر شهرکرد، تا پایان سال رایگان است.

حیدر علی‌پور شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای کمیسیون خدمات شهری و نماینده دست‌فروشان سطح شهرکرد اظهار کرد: دست‌فروشی پدیده‌ای شهری و اجتماعی است، قصد خروج دستفروشان از چرخه مدیریت شهری را نداریم بلکه معتقدیم باتوجه به شرایط سخت اقتصادی باید محلی برای کسب درآمد این افراد وجود داشته باشد.

وی افزود: در چهار سال گذشته شاهد افزایش دستفروشان در مرکز چهارمحال و بختیاری هستیم که به سیما و منظر شهری آسیب رسانده و سلامت شهروندان را نیز دچار مشکل کرده‌اند، چنانچه چاره‌ای در این خصوص اندیشیده نشود دچار معضلات شهری زیادی می‌شویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: پدیده دست‌فروشی در همه دنیا به صورت برنامه‌ریزی شده وجود دارد و در شهرهای توسعه‌‌یافته بازارچه‌های خاص برای فعالیت دست‌فروشان ایجاد شده است.

علی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: بازارچه تعیین شده میدان انقلاب برای ساماندهی دستفروشان سطح شهر شهرکرد، تا پایان سال رایگان است.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون، سدمعبر تخلف است، عنوان داشت: در ایام پایانی سال و افزایش حجم تردد شهروندان و خودروها در شهر، اجرای طرح انضباط شهری که یک ضرورت مستمر و همیشگی است، اهمیتی دوچندان می‌یابد، با این حال، عده‌ای از دست‌فروشان با غصب معابر و عدم تمکین به قانون، سبب مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان می‌شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد بیان کرد: از شهروندان محترم تقاضا می‌کنیم برای خرید از دستفروشان صرفا به دست‌فروشان مستقر در میدان انقلاب ساماندهی شده مراجعه کنند این امر باعث برقراری انضباط شهری در شهر می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 13961115000527، www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
باید بازارچه هایی رو درست کرد که با پرداخت اجاره بهایی مناسب مردم در انها کار کنند
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
ای کاش به جای لطف مقطعی به این قشر کم در امد و تقریبا محروم جامعه یه فکر با برنامه ریزی مناسب تر میشد تا طولانی تر بتونه نامینشون کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین