پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
امام جمعه مشهد گفت: امروز خوشحالیم به جایی رسیده ایم که بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی برای حل و فصل شدن نیازمند حضور ایران بوده و جایگاه ما در این بخش تثبییت شده است.

شعارسال: امام جمعه مشهد گفت: امروز خوشحالیم به جایی رسیده ایم که بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی برای حل و فصل شدن نیازمند حضور ایران بوده و جایگاه ما در این بخش تثبییت شده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید احمدی روشن که در سالن مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد اظهارکرد: شهدای هسته ای شان دادند ایران به قله های علم و دانش رسیده و از خارجی ها بی نیاز شده است در حالی که عده ای اول انقلاب معتقد بودند برای دست یابی به علم و دانش باید در برابر دشمن تسلیم باشیم.

وی افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران با دست آوردهای خود با قدرت در حال پیشرفت است اما عده ای که در کشور نفوذ کرده اند نمی خواهند این رشد وشتاب ادامه یابد. البته توطئه های دشمنان ما از جمله آمریکا همیشه بوده و موضوع خطرناک جریان های هستند که از اصول انقلاب دست کشیده و در ساختار کشور نفوذ کرده اند.

علم الهدی با اشاره به دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: در این ایام باید به دست آوردهای انقلاب اشاره شود نه اینکه تنها بخواهیم خاطرات مربوط به دوران پیروزی انقلاب را بازگو کنیم . هر سال در این ایام باید موضوعات جدید بر ای مخاطبان متناسب با همان زمان بازگو شود.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: اگر جوانان و نسل جدید که دوران مبارزه و ستم شاهی را ندیده اند بخواهند وضعیت کنونی از جمله مشکلات اقتصادی وسیاسی را به دلیل انقلاب بدانند دید مناسبی نسبت به موضوعات کشور نخواهند داشت به همین دلیل لازم است موضوعات به شکل مناسبی تبیین شود.

وی ادامه گفت: باید بدانیم انقلاب اسلامی ایران برای ایجاد نظام دینی و جهانی کردن آن بود که رسیدن به این جایگاه به آسانی حاصل نشد. امروز خوشحالیم به جایی رسیده ایم که بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی برای حل و فصل شدن نیازمند حضور ایران است و ما در این حوزه حرف برای گفتن داریم و جایگاهمان نیز تثبیت شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 4218373، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
بله در این که شکی نیست اگه با اقدام یکسری افراد ثبات ایران خدشه دار نشه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
ایران هرچی داره میاد تو زمینه های معاملاتی در جهان داره به ثبات اقتصادی خوبی میرسه و من این رو تایید میکنم اما مسئولین باید در حفظ کردن اون خیلی تلاش کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین