پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
استاندار بوشهر گفت: تا قبل از سال ۹۲ تعداد ۱۰۳ روستای استان بوشهر دارای شبکه گاز بود ولی اکنون تعداد روستاهای دارای گاز به ۳۸۶ رسیده است.

شعارسال: استاندار بوشهر گفت: تا قبل از سال ۹۲ تعداد ۱۰۳ روستای استان بوشهر دارای شبکه گاز بود ولی اکنون تعداد روستاهای دارای گاز به ۳۸۶ رسیده است.

عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در حاشیه برنامه‌های دهه مبارک فجر استان بوشهر اظهار داشت: امسال در دهه مبارک فجر طرح‌های مهمی با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد و چندین طرح مهم آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید تلاش ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف داشته است و نتیجه این اقدامات را در حوزه گازرسانی، آبرسانی، برق، راه، بهداشت و درمان و . . . مشاهده می‌کنیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تا پیش از فعالیت دولت یازدهم ۱۰۳ روستای استان بوشهر دارای شبکه گاز بود ولی اکنون تعداد روستاهای دارای گاز در استان بوشهر به ۳۸۶ روستا رسیده است.

وی بیان کرد: به منظور اجرای طرح گازرسانی به روستاهای استان بوشهر ۱۷۳.۴ میلیارد تومان هزینه شده است و طرح‌های گازرسانی جدیدی نیز در دست اجرا است که ضریب نفوذ شبکه گاز را در استان افزایش می‌دهد.

گراوند ادامه داد: توجه ویژه‌ای به بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است و تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر از ۹۰۰ تخت در سال ۱۳۹۲ به بیش از هزار و ۵۰۰ تخت در شرایط کنونی رسیده است.

وی از بهبود وضعیت راه‌های استان به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای دولت یاد کرد و افزود: طول بزرگراه‌های استان بوشهر از ۵۶۰ به ۶۷۸ کیلومتر رسیده و طول راه اصلی از ۵۶۸ کیلومتر به ۶۰۸ کیلومتر و طول راه روستایی از دو هزار و ۱۶۵ کیلومتر به دو هزار و ۳۴۵ کیلومتر رسیده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: حمایت از تولید و اشتغال یکی از برنامه‌های مهم دولت است که در این راستا تلاش شده تا واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان فعال شوند و تاکنون ۵۵ واحد فعال شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 4218680، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
خداروشکر با توجه ها و تمهیدات اخیر مسئولین نسبت به شهر بوشهر داره مسیر توسعه خودش رو نسبت به شهر های دیگه کشور سریع تر طی میکنه
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
انشالله که تا پایان سال همه روستاهای استان از نعمت شیرین گاز بهره مند بشند و بشه صادرات هم داشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین