پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: استان زنجان به لحاظ برخورداری از سالن سینما وضعیت خوبی دارد.

شعارسال: معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: استان زنجان به لحاظ برخورداری از سالن سینما وضعیت خوبی دارد.

سیدبیوک موسوی شامگاه شنبه در آیین افتتاح اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره فجر در محل سینما بهمن زنجان، با بیان اینکه ظرفیت فرهنگ و هنر در استان زنجان بسیار غنی و پربار است، افزود: با توجه به وجود چنین ظرفیتی انتظار داریم در روزهای آینده استقبال چشم‌گیری از این جشنواره در استان به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان‌ها نشان‌دهنده رویکرد عدالت‌محورانه دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ و هنر است، ادامه داد: امیدواریم نسل جوان که غالب علاقه‌مندان به این حوزه را تشکیل می‌دهند، از فرصت به دست آمده نهایت بهره را برده و حضوری پرشور در این جشنواره داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه زنجان در حوزه فرهنگ و هنر از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ برخورداری از سالن سینما وضعیت خوبی دارد.

موسوی افزود: وجود این ظرفیت ایجاب می‌کند که در بحث زیرساخت‌های فرهنگی و هنری نیز به خوبی ورود پیدا کنیم که در همین راستا و با پیگیری‌های صورت گرفته، ساخت پنج سالن سینما در زنجان را در دستور کار قرار داده‌ایم؛ چرا که معتقدیم زنجان نباید فقط به داشتن یک سینما اکتفا کند.

موسوی در ادامه با اشاره فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با یادآوری اینکه معتقدیم در طول این چهار دهه کارهای ارزشمندی در کشور صورت گرفته و کارهایی هم به دلیل مشکلاتی محقق نشده است، اظهار کرد: بی‌شک، مقایسه وضعیت امروز کشور با گذشته حاکی از آن است که امروز در شرایط خوبی قرار داریم و برای تداوم این شرایط و قرار گرفتن در نقطه‌ای بهتر از آنچه که امروز در آن قرار داریم، نیازمند وحدت و انسجام هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 4218457، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
الان ساری به این بزرگی فقط یک سینما داره! این به طرز خیلی زیادی فرهنگ استان تاثیر داره
ا.ف75
ناشناس
Germany
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
این یعنی سطح فرهنگ این مردم خیلی بالا رفته است ، افزایش مراکز فرهنگی در شهر نشان از افزایش سطح سواد فرهنگی و اجتماعی مردم دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین