پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
رئیس هیات موتورسواری لرستان گفت:اداه ورزش و جوانان این استان زمین مورد نیاز را برای احداث پیست موتور سواری به این هیات نمی‌دهد.

شعارسال: رئیس هیات موتورسواری لرستان گفت:اداه ورزش و جوانان این استان زمین مورد نیاز را برای احداث پیست موتور سواری به این هیات نمی‌دهد.

حسین میردریکوند بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۳۴ نفر به‌صورت سازمان یافته و با داشتن کارت شناسایی در رشته موتورسواری در استان لرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این افراد در کلاس‌های مختلف رشته موتورسواری فعالیت می‌کنند، افزود: هم‌اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و ازنا دارای پیست موتورسواری هستند و ظرف ۲۰ روز آینده زمین مورد نیاز برای احداث پیست علی گودرزی تحویل گرفته می‌شود.

رئیس هیات موتورسواری لرستان گفت: مهمترین مشکل این هیات عدم‌حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران رشته موتورسواری است به گونه‌ای که برای اعزام موتورسواران به مسابقات ملی هیچ‌گونه کمک هزینه‌ای داده نمی‌شود و از طرفی برای برگزاری مسابقات انتخابی نیز کمکی به این هیئت صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان استعداد بالایی در رشته موتورسواری دارد اما متأسفانه زیرساخت‌ها به‌خوبی برای استعدادیابی در این رشته مهیا نیست و اداره ورزش و جوانان نیز در این راستا حمایت خوبی انجام نمی‌دهد.

دریکوند گفت: پیشتر از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست کردیم زمینی در مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم‌آباد در اختیار ما قرار دهد تا با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی اولین پیست مجهز کارتینگ را در استان لرستان راه‌اندازی کنیم که متأسفانه با مشکلاتی در این راستا روبرو شدیم.

وی ادامه داد: در حالی که زمین مورد نظر ابتدا در اختیار هیات موتورسواری قرار گرفت اما زمانی که می‌خواستیم کار نهایی را انجام دهیم اداره ورزش و جوانان از واگذاری زمین به هیات خودداری کرد و لذا کار احداث پیست کارتینگ در خرم‌آباد بلاتکلیف مانده است.

رئیس هیات موتورسواری لرستان اظهار داشت:از اداره ورزش و جوانان درخواست داریم تا با واگذاری زمین مورد نظر به این هیات شرایط و برای حضور بخش خصوصی در این رشته پرهیجان ورزشی و احداث پیست کارتینگ موتورسواری در خرم‌آباد مهیا کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1396، کدخبر: - ، www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین