پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل گفت: بزودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تقسیمات کشوری در استان خواهیم بود.

شعارسال: مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل گفت: بزودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تقسیمات کشوری در استان خواهیم بود.

ماریا موسوی، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور استانداری اردبیل گفت: پیرو بازدید مدیرکل محترم تقسیمات وزارت کشور از 7 شهرستان استان در ماه گذشته، طرح های توجیهی شناخت شهر اردی موسی در شهرستان سرعین و فیروز آباد در شهرستان کوثر تهیه و تدوین و به اتفاق فرمانداران کوثر و سرعین، با دکتر جلالی دیدار و از طرح ها دفاع گردید.

وی با اشاره به دیدار با مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور افزود: در این جلسه همچنین طرح توجیهی انتزاع دهستان یورتچی غربی از بخش کوراییم و الحاق به بخش مرکزی نیر ارایه شد.

موسوی ضمن اشاره به رهاورد مثبت سفر دکتر جلالی به استان، تصریح کرد: به دنبال این سفر، شناخت شهر ثمرین به تصویب رسیده و به استان ابلاغ گردید و امیدواریم که به زودی شاهد اتفاق های خوبی در حوزه تقسیمات کشوری در استان باشیم.

وی افزود: پیشنهادها و طرح های استان در حوزه تقسیمات کشوری، به صورت تخصصی، به تفکیک و با حضور فرمانداران در وزارت کشور طرح و پیگیری می گردد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 6425790، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
امیدوارم که در حین اینکه این اتفاق میفته شناخت دقیق زیر ساخت های هر استان هم به همراهش صورت بگیره تا یه سری پیشرفت های اقتصادی خوب مخصوصا در زمینه گردشگری داشته باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین