پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از عدم جمع‌آوری 2 هزار تن زباله از سطح کلانشهر کرج خبر داد.

شعارسال: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از عدم جمع‌آوری 2 هزار تن زباله از سطح کلانشهر کرج خبر داد.

اکبر سلیم‌نژاد در نطق پیش از دستور جلسه یکشنبه(15 بهمن) شورای شهر با اشاره به مشکلات ناشی از قصور مدیریت شهری در بارش برف اخیر گفت: شهردار کرج باید در اولین فرصت به صورت کتبی یا شفاهی، پاسخی قانع کننده در این خصوص داشته باشد.

سلیمنژاد افزود: یکی از دلایل مشکلات به وجود آمده عدم تامین دپوی ماسه و نمک کافی در مناطق 10 گانه کرج بود، همچنین تامین نشدن ماشین‌آلات برف‌روبی و پاکسازی معابر و فقدان اهتمام و جدیت کافی برای معابر درجه 2، 3 و 4 هم باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 5 روز از بارش گذشته اما برف در خیابان‌های اصلی هنوز جمع‌آوری نشده است، انتقال برف‌هایی که حاوی شن و نمک است نیز برای فضای سبز مشکل ایجاد می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در خصوص جمع‌آوری زباله در این شرایط نیز اعلام کرد: روزانه هزار تن زباله از سطح کرج جمع‌آوری می‌شود، در این 5 روز باید 5 هزار تن زباله جمع‌آوری می‌شد اما تاکنون 3 هزار تن زباله به محل‌های جمع‌آوری منتقل شده و 2 هزار تن هنوز از سطح شهر جمع‌آوری نشده است.

سلیم‌نژاد تاکید کرد: شهرداری کرج باید پاسخگوی این موضوع باشد.

وی در پایان اعلام کرد: فقدان هماهنگی و آمادگی برای رو به رو شدن با برف علی رغم اطلاع رسانی و هشدارهای هواشناسی سبب شد خیل عظیم مشکلات از جمله تردد در معابر به مردم تحمیل شود‌.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 96111508376، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
این حجم از زباله که داره روی هم دیگه تلنبار میشه با طرحی که داره تو تهران انجام میشه و از زباله ها برق تولید میکنن نمیشه کاری کرد؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین