پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر نخستین کارگاه جاجیم بافی دانش آموزی در روستای آب شیرین گچساران افتتاح شد.

شعارسال: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر نخستین کارگاه جاجیم بافی دانش آموزی در روستای آب شیرین گچساران افتتاح شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در آیین افتتاح نخستین کارگاه جاجیم بافی دانش‌آموزی گچساران افزود: کسب مهارت حرفه‌های مختلف برای دانش آموزان بسیار مهم و در آینده حرفه آنها تأثیر گذار است.

وی بیان کرد: برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر نخستین کارگاه جاجیم بافی دانش آموزی در دبیرستان متوسطه انقلاب در روستای آب شیرین گچساران افتتاح شد. این طرح به عنوان هر مدرسه یک مهارت در دبیرستان روستای آب شیرین گچساران افتتاح شد.

پورالحسینی عنوان کرد: مهارت جاجیم بافی و دیگر صنایع دستی در ساعت فرهنگ و هنرو اموزش آن به دانش آموزان در ترویج فرهنگ کهن و بومی منطقه تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: 22 دانش آموز دختر این دبیرستان در ساعت فرهنگ و هنر به مهارت آموزی می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: آموزش صنایع دستی و هنرهای سنتی یک راهکار مناسب جهت اشتغالزایی است. با ایجاد فضای برگزاری، نمایشگاه های سنتی، دانش آموزان را برای استفاده از کالای ساخت داخل در زندگی روزمره آماده می‌کند.

برای اولین بار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت دهه فجر نخستین کارگاه جاجیم بافی دانش آموزی در دبیرستان متوسطه انقلاب در روستای آب شیرین گچساران با حضور مسئولان افتتاح شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 96111508311، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
ایول یعنی میشه کلی کارافرینی کرد اینطوری و کلی از کاراشونو در اینده میشه صادر کرد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین