پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
استاندار اصفهان گفت: شاید خاطره تعریف کردن، فیلم دیدن و کتاب خواندن در مورد انقلاب و دفاع مقدس خوب باشد،اما کافی نیست. امروز وسایل و ابزارها برای بیان تجربیات انقلاب متفاوت از گذشته است.

شعارسال: استاندار اصفهان گفت: شاید خاطره تعریف کردن، فیلم دیدن و کتاب خواندن در مورد انقلاب و دفاع مقدس خوب باشد،اما کافی نیست. امروز وسایل و ابزارها برای بیان تجربیات انقلاب متفاوت از گذشته است.

محسن مهرعلیزاده امروز (یکشنبه) در آیین افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته در چنین ایامی محبت الهی بوده است که با تعبیرامام (ره)، انقلاب اسلامی انفجار نور بود و برای بردن جامعه به سوی نور با همت و رشادت و فداکاری ده ها هزار شهید انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان در زمینی با وسعت 22 هزار متر مربع در سه فاز انجام خواهد شد و امروز بخش نخست فاز اول آن افتتاح شد. سالن همایش به ظرفیت 450 نفر و وجود گالری از ویژگی های این پروژه است که به فناوری های روز تجهیز شده است و مشخصات ویژه دفاع مقدس را در خود جای داده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تا امروز رشد و آگاهی، جان فشانی و شجاعت ملت ایران توانسته حرکت ارزشمند انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت و دشوار و پر توطئه به سلامت عبور دهد، ادامه داد: امروز در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی سربلندی و بزرگی ملت ایران را در دنیا شاهد هستیم.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه در گذشته توطئه دشمن بسیار سنگین بود و دشمنان از نظام شاهنشاهی حمایت می کردند و با حمایت از شاه برای کشتار جوان های کشور به هر قیمت می خواستند در حاکمیت بمانند، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که در کشور تلاش هایی می شود تا ایران اسلامی در جهت رشد و توسعه و خود اتکایی و سعادت دنیوی و اخروی مردم پیش برود.

وی گفت: از فردای انقلاب توطئه های دشمن برای از بین بردن و یا منحرف کردن این نظام شروع شد تا ما را از مسیر ضد زورگویی و زورستیزی و حرکت در جهت دستورات الهی باز بدارند. هرچند با نفس گرم و حق امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایثار چه در سطح عامه مردم و چه در نیروهای مختلف که در موقعیت های مدیریتی کشور قرار دارند و در لباس های مختلف وحدت، همدلی و همسویی باعث شد تمام طراحی های دشمن نقش بر آب شود و انقلاب اسلامی رو به جلو حرکت کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: از جمله مسئولیت های جوان های نسل اول و نسل سوم انقلاب این است که بتوانیم ارزش هایی که به حرکت ما حاکم بود را پاس بداریم و در راستای آنها حرکت کنیم. اگر انسان حرکت موفقی دارد باید آن مبانی را برای آینده نیز حفظ کند.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه برای تحقق هدف باید برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم، ادامه داد: هر مطلبی یک ظاهر و یک باطن دارد و اگر تنها به ظاهر کار بسنده کنیم و به محتوا و ریشه های حرکت توجه نشود، کم کم از محتوا خالی می شویم و این امر در خصوص انقلاب اسلامی نیز صدق می‌کند.

وی اظهار کرد: توجه به ارزش ها و مسئله رشادت در هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن لحظه های آن روزها توانست روحیه انقلاب را با موفقیت همراه کند. در این جهت باید آثار و ارزش های انقلاب اسلامی را به اشکالی که روز پسند است در دید جوان ها قرار دهیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: شاید خاطره تعریف کردن، فیلم دیدن و کتاب خواندن در مورد انقلاب و دفاع مقدس خوب باشد،اما کافی نیست. امروز وسایل و ابزارها برای بیان تجربیات انقلاب متفاوت از گذشته است.

مهرعلیزاده تاکید کرد: سینما، تئاتر، موسیقی، طراحی، نقاشی و هنر در ابعاد مختلف و در کنار آن موزه هایی که به روش های جدید طراحی شده باشند و جاذب جوان ها شوند می تواند موثرترین نقش را در ذهن آنها ها ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس که در 10 استان کشور افتتاح خواهد شد از نمونه های این فعالیت ها است. همچنین این گونه موزه ها یکی از مراکز توریستی و گردشگری محسوب می شود که می توان از آن به خوبی بهره برد.

این مراسم همزمان در 10 استان کشور از جمله اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، فارس، سمنان، یزد، دزفول، مازندران و کرمانشاه برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 96111508512، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
بله چون مردم کم کم دارن اعتمادشون رو نسبت به یه سری از این تجربه ها از دست میدن
ا.ح75
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
کار دشمن بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و رهبریه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین