پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
مدیر اجرایی طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری مازندران از استفاده لوله های یو پی وی سی به منظور کاهش هدر رفت آب در شبکه های فاضلاب استان خبرداد.عبادی مدیر اجرایی طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری مازندران میزان رسوخ و نشست آب در لوله های کروگرید فاضلاب را 30 درصد اعلام کرد و افزود: اکنون تمامی روزنه های ورود آب به شبکه های فاضلاب تنکابن گرفته شد.

شعارسال: مدیر اجرایی طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری مازندران از استفاده لوله های یو پی وی سی به منظور کاهش هدر رفت آب در شبکه های فاضلاب استان خبرداد.

افشین عبادی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: برای نخستین بار در مازندران در طرح فاضلاب تنکابن از لوله های یو پی وی سی استفاده شده است .

وی با اشاره به اینکه پیش از این از لوله های کروگرید در اجرای طرح های فاضلاب شهرهای مازندران استفاده می شد ، ادامه داد : لوله های یو پی وی سی با اتصال های محکم ، مانع رسوخ آب های سطحی در شبکه فاضلاب می شود .

مدیر اجرایی طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری مازندران میزان رسوخ و نشست آب در لوله های کروگرید فاضلاب را 30 درصد اعلام کرد و افزود: اکنون تمامی روزنه های ورود آب به شبکه های فاضلاب تنکابن گرفته شد.

وی گفت: طرح جمع آوری فاضلاب شهر تنکابن بعد از 25 سال وقفه در حال اجرا است .

عبادی در تشریح ویژگی های طرح فاضلاب شهر تنکابن اعلام کرد:با اجرای کامل این طرح به طول 164 کیلومتر پیش بینی می شود 76 هزار و 450 نفر زیر پوشش طرح جمع آوری فاضلاب این شهر قرار بگیرند .

وی ادامه داد : زمین پنج هکتاری مورد نیاز برای احداث تصفیه خانه و چهار ایستگاه پمپاژ خریداری شده است .

مدیر امور اجرایی طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری مازندران گفت : دوره اول بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب تنکابن با ظرفیت 8500 متر مکعب در روز ، 30 هزار نفر را پوشش می دهد و دوره دوم با ارتفاء فرآیند پیشین تا ظرفیت 22 هزار و 200 متر مکعب در روز افزایش می یابد.

لر اساس اعلام مسوولان تاکنون 33 میلیون یورو از سوی بانک توسعه اسلامی برای اجرای طرح فاضلاب شهر تنکابن در نظر گرفته شد و تاکنون 22 کیلومتر شبکه گذاری این طرح نیز انجام شده است.

مسولان آب و فاضلاب شهری مازندران ریزشی بودن زمین، بالا بودن آبهای زیرزمینی و توریستی بودن منطقه را از عوامل کندی روند اجرای این طرح برشمردند .

برای اتمام این طرح به 310 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

اجرای طرح جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب بویژه در شمال کشور که از سال 1375 با هدف جلوگیری از آلودگی محیط زیست و آب های زیرزمینی و حفظ اکوسیستم دریای خزر آغاز شد که بدلیل کمبود اعتبارات هنوز به سرانجامی نرسیده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری وارش، تاریخ انتشار خبر 20 آبان 1394، کدمطلب: 5340، www.vareshnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
عمر لوله یو پی وی سی چقدره جناب مدیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین