پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز از فراهم شدن مقدمات کشت فراسرزمینی در ۷ هزار هکتار از اراضی کشور اوکراین خبر داد و گفت: قرار است در این اراضی محصولاتی چون ذرت، سویا، کلزا و … کشت شود

شعارسال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز از فراهم شدن مقدمات کشت فراسرزمینی در ۷ هزار هکتار از اراضی کشور اوکراین خبر داد و گفت: قرار است در این اراضی محصولاتی چون ذرت، سویا، کلزا و کشت شود.

سید مجید موسوی گفت: برای موضوع کشت فراسرزمینی یک کنسرسیوم توسط سازمان تعاون روستایی ایجاد شده است.

موسوی افزود: برای این منظور زمینی به وسعت ۷ هزار هکتار در کشور اوکراین اجاره شده و قرار است در آن ذرت، سویا، کلزا و کشت شود.

وی ادامه داد: این موضوع به اطلاع افراد علاقه‌مند رسیده تا نسبت به خرید سهام اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: علاوه بر این ۷ هزار هکتار، ۱۷۰۰ هکتار دیگر در حال بررسی برای توافق نهایی است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای کشت فراسرزمینی در کشور اوکراین بر عهده دولت بود، انجام شده و ادامه کار را اتحادیه‌ها باید انجام دهند.

آبان ماه سال گذشته استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی البرز پس از حضور در کشور اوکراین با استاندار و مدیر کشاورزی استان "خرسون” این کشور برای تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز ایران در اوکراین به توافق اولیه رسیده بودند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری اگروفودنیوز، تاریخ انتشار: 14بهمن1396 ، کدخبر: 1982: www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
چه قرارداد بی نظیریه تو زمینه کشاورزی...اما امیدوارم تولیدات داخلی کشاورزای ایرانی تو این زمینه فراموش نشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین