پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: سال‌جاری ۱۱۰ میلیارد ریال به‌عنوان خسارات وارده به عرصه‌های منابع طبیعی ناشی از اجرای پروژه‌های عمومی و عمرانی، از مجریان اخذ و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شد.

شعار سال: شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه، عرصه‌های منابع طبیعی بستر کار و فعالیت بخش عظیمی از پیکره اقتصادی، اجتماعی و خدماتی کشورند، اظهار کرد: عمده فعالیت‌های عمرانی با این منابع ارزشمند در تقابل هستند که باید به این امر توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان افزود: سازمان جنگل‌ها، متولی اصلی حفاظت از پوشش گیاهی، ذخایر ارزشمند اکولوژیک، حافظ آب و خاک کشور است و باید در اجرای طرح ها به گونه‌ای عمل شود تا کمترین خسارت به این عرصه‌ها وارد شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود تمامی بخش‌های مرتبط و مجریان طرح‌ها، اعم از دولتی و خصوصی همکاری لازم را با این اداره کل به عمل آورده تا قبل از هرگونه تخریب یا ورود خسارات غیرقابل جبران، با دیدگاه کارشناسی تطابق یافته و هماهنگ شود.

نجفی تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه های ملی و طبق آئین نامه اجرایی موضوع بند ب ماده ۱۲ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، به منظور احیاء، بهسازی و توسعه عرصه‌های تخریب شده، مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال سال‌جاری به‌عنوان خسارات وارده به عرصه‌های منابع طبیعی ناشی از اجرای پروژه‌های عمومی و عمرانی، از مجریان اخذ و به حساب خزانه داری کل کشور واریز شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 11 بهمن 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خمسه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
به خاطر راهسازی کلی تا حالاشم به جنگل ها اسیب زدن....کاش به جای جریمه خالی از این کار جلوگیری میکردن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
جریمه کافی نیست حالا یک میلیون درامد داشته باشن ده هزار تومن جریمه بدن کاری نمیکنه
اونها رو باید معاف از کار کرد و برخورد های بسیار جدی تری باهاشون کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین