پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت: در 10 ماه گذشته پایانه مرزی بازرگان 11 درصد از کل ترانزیتی ورودی کالا به کشور را از آن خود کرد.

شعارسال: رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت: در 10 ماه گذشته پایانه مرزی بازرگان 11 درصد از کل ترانزیتی ورودی کالا به کشور را از آن خود کرد.

رحیم غلامیان در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت نزدیک به 805 هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه بازرگان بعنوان سومین مرز فعال در این زمینه وارد کشور شده اند که در حدود 11 درصد از کل ترانزیت ورودی را شامل می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین 47 هزار تن کالای ترانزیتی از طریق پایانه مرزی تمرچین وارد کشور شده است.

غلامیان با اشاره به جایگاه پایانه مرزی بازرگان در توسعه ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اظهار کرد: این پایانه مرزی مهمترین مرز زمینی ایران با ترکیه و مهمترین گذرگاه زمینی جهت ورود به بازارهای اروپایی است و با توجه به اجرای طرح های ساخت و توسعه این مرز روند رو به رشدی در مبادلات بین المللی از طریق این مرز زمینی و تثبیت بیشتر جایگاه آن را شاهد هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 37430، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین