پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۶۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
خیلی این جمله رو شنیدیم که زمان شاه باحجاب و بی حجاب آزاد بودن! این در حالی است که در عمل همه آزاد نبودند و آزادی به سمت کنار زدن حجاب و محدود سازی به سمت حجاب بود. افعال معکوس استفاده کرده بودند، جنابان آقایان.

شعارسال: خیلی این جمله رو شنیدیم که زمان شاه باحجاب و بی حجاب آزاد بودن! این هم یه دروغ دیگه از ماشین های دروغ پرداز پهلوی.
تصویر سازی غیر واقع از کنار هم قرار داشتن آرام زنان باحجاب با زنان بی حجاب . اما در واقع، محدود کردن تدریجی و بی صدای حجاب بشکلی تخصصی ، القای غیر مستقیم بی حجابی بعنوان عامل پیشرفت و توامانی با حجابی با فقر و حاشیه نشینی . 

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت هشتگ، تاریخ انتشار: 16بهمن1396، کدخبر: 63934: hash-tags.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
1
خیلی منطقی بهم جواب بدین فرق رضا خان در حکومت قبلی که کشف حجاب کرد با این حکومت که اجباری کرد چی بود پس؟
ا.ح75
مهدی ایرانشهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
0
درود به روان پاک این ابرمزدان حجاب مایه ی تحجر و واپس گرایی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
0
بنظر من که بحث حجاب اجباری و غیر اجباری، حدود حجاب و حجاب برتر یا چادر ، نوع برخورد قانونی ، انتظامی و فرهنگی با بی حجابی ، حجاب و لباس فورم ، حجاب زنان و حجاب مردان ، حجاب در کودکان ، مصادیق بی حجابی و بد حجابی و ممانعت از برخوردهای سلیقه ای ، ابعاد شناختی و فقهی و تعصبی حجاب ، حجاب در طول تاریخ و سیر تحول آن ، حجاب در ادیان مختلف ، مشکلات حجاب وآسیب های بی حجابی و ..... ، باید بشکل بنیادین و غیر نمایشی و غیر شعارگونه ، مورد بررسی قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین