پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دولت باید چابک شود و نیروها را کمتر کند، گفت: بخشی از مشکلات کشور به دلیل کمبود منابع و بخشی نیز به دلیل سوءمدیریت است.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس از بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب نو و با اهداف جدید است.

وی با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی نیز یکی از کارهای جدیدی است که شکل گرفته است، گفت: انتخاب مسؤولان توسط مردم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه سال‌های زیادی در این کشور، نظام دیکتاتوری حاکم بوده است، افزود: امروز آزادی و عمل در کشور وجود دارد و مردم به هر کسی که بخواهند رأی می‌دهند.

ابراهیمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف علمی، فناوری و اقتصادی حرکت‌های بزرگی انجام داده است و برخی از مسائل و مشکلات اقتصادی در جامعه به این معنا نیست که پیشرفت نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی تعداد دانشجویان در کشور ۱۷۰ هزار نفر بودند اما امروز میلیون‌ها دانشجو در کشور وجود دارند که این موضوع یکی از دستاوردهای بزرگ است.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید دولتمردان مشکل معیشتی مردم را حل کنند و اگر معیشت مردم برطرف شود ایران اسلامی به قله‌های بلندی می‌رسد.

ابراهیمی ایجاد امنیت در کشور را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی به امنیت پایداری دست پیدا کرده این در حالی است که کشورهای منطقه با ناامنی روبرو هستند.

وی با بیان اینکه دولت باید چابک شود و نیروها را کمتر کند، افزود: بخشی از مشکلات کشور به دلیل کمبود منابع و بخشی نیز به دلیل سوءمدیریت است.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سوءاستفاده از منصب‌ها و موقعیت‌ها یکی از مشکلات در جامعه است و نباید فساد اداری را نادیده بگیریم و این فساد به معنی بی توجهی کردن به مردم است.

ابراهیمی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم یک ارزش است، تصریح کرد: برخی از مسؤولان که در ادارات به صندلی تکیه می‌دهند خود را خدمتگزار مردم نمی‌‌دانند.

وی با بیان اینکه باید با تلاش مردم و دولت مشکلات اقتصادی جامعه حل شود، عنوان کرد: باید همان روشی که امام و رهبر معظم انقلاب داشتند و دارند در زندگی داشته باشیم، آن‌هایی که در ادارات هستند باید افتخار کنند که خدمتگزار مردم هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 15بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۴۰۰۲۳۲۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
مسئولان متاسفانه دیگر از مردم و با مردم نیستند
دیگر همچون چمران پیدا نمیشود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین