پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با تاکید بر توسعه روابط اقتصادی بوشهر با ارمنستان گفت: با توجه به اینکه ارمنستان از قابلیت تعرفه ترجیجی ۴ درصد اتحادیه اروپا بهره‌مند است فعالان اقتصادی بوشهر می‌توانند از این ظرفیت برای توسعه صادرات استفاده کنند.

شعارسال: رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با تاکید بر توسعه روابط اقتصادی بوشهر با ارمنستان گفت: با توجه به اینکه ارمنستان از قابلیت تعرفه ترجیجی ۴ درصد اتحادیه اروپا بهره‌مند است فعالان اقتصادی بوشهر می‌توانند از این ظرفیت برای توسعه صادرات استفاده کنند.

خورشید گزدرازی امشب در نشست فعالان اقتصادی استان بوشهر با حضور سفیر ارمنستان در ایران با اشاره به آشنایی این سفیر با ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه انرژی، نفت و گاز، خرما، صید و صیادی و پرورش آبزیان از ظرفیت بالایی برخوردار است که این قابلیت‌ها زمینه توسعه سرمایه‌گذاری و صادرات بیش از پیش فراهم کرده است.

وی استان بوشهر را قطب تولید میگوی پرورشی در کشور دانست و تصریح کرد: با توجه به وجود بازارهای مناسب میگو در کشورهای مختلف از این ظرفیت و دیگر قابلیت‌ها می‌توان برای توسعه صادرات استفاده کرد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با بیان اینکه از قابلیت‌های استان بوشهر برای توسعه صادرات به کشورهای دوست و همسایه می‌توان بهره جست خاطر نشان کرد: ارمنستان از امکانات مطلوبی برای صادرات به اتحادیه اروپا دارد که فعالان اقتصادی استان بوشهر با توجه به توسعه روابط اقتصادی با این کشور می‌توانند برای توسعه صادرات استفاده کنند.

گزدرازی با بیان اینکه ارمنستان از تعرفه پایین ترجیحی 4 درصدی صادرات به اتحادیه اروپا برخوردار است افزود: تجار، بازرگانان، صنعت‌گران و فعالان اقتصادی بوشهر می‌توانندکالاهای خود را در این کشور پس از فراوری و بسته‌بندی با استفاده از تعرفه ترجیحی ارمنستان به اتحادیه اروپا صادر کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 1648963، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
یکی از گزینه های خوبی که برای افزایش و توسعه صادرات در بوشهر وجود داره همین استفاده ایه که داره از تعرفه های اروپایی میکنه! امیدوارم مسئولین بیشتر توجه کنن تا این ظرفیت از بین نره
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
این تعرفه ی بسیار خوبی برای صادرات به شمار می آید ، صنعت گران استان میتوانند از این تعرفه ها به بهترین نحو ممکن برای صادرات استفاده کنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین