پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
مديرعامل شهرك‌های صنعتی هرمزگان از افتتاح ٢٠ طرح صنعتی با هدف اشتغال‌زايی ٢٦٢ نفر در دهه فجرسالجاری خبر داد.

شعارسال: مديرعامل شهرك‌های صنعتی هرمزگان از افتتاح ٢٠ طرح صنعتی با هدف اشتغال‌زايی ٢٦٢ نفر در دهه فجرسالجاری خبر داد.

سیدامیر امیری‌زاد، ظهر امروز اظهارکرد: سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی در سالجاری ٤٥ درصد نسبت به ١٠ ماهه مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بالاست و ٦٢ درصد در اشتغال رشد داشتیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی هرمزگان با بیان اینکه نمی‌توانیم وضعیت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان را با دیگر شهرک‌های صنعتی استان‌های دیگر مقایسه کنیم، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در استان متناسب با ظرفیت‌های استان هرمزگان نبوده و دلیل اصلی تعطیلی صنایع موجود بوده است.

امیری‌زاد متذکر شد: در سال جاری شرایط سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی نسبت به سایر استان‌های دیگر جذاب‌تر است و در صنایع بزرگ پیشرو بودیم و در صنایع کوچک و متوسط نسبت به استان‌های گروه

یک شکل می‌گیرد.

به گفته وی، تعداد ٢٠ طرح صنعتی با اشتغال‌زایی مستقیم ٢٦٢ نفر در دهه فجر سالجاری به بهره برداری می‌رسد و واحدهای تولیدی که حدود ٦ سال تعطیل بوده از طریق جذب سرمایه‌گذاری مجدد به چرخه فعالیت بازگشتند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی هرمزگان افزود: تعداد ٤ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر٤٥ میلیارد ریال و ١٩ شهرک و ناحیه صنعتی آماده به بهره‌برداری داشته و ٥ ناحیه و شهرک صنعتی مصوب در حال آماده سازی زیرساخت‌ها است.

امیری زاد با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری ١٧ طرح جدید با اشتغال‌زایی ٢٠٧ نفر به بهره برداری رسیده است،اظهارکرد: تعداد ١٨ واحد غیرفعال در سالجاری به چرخه فعالیت بازگشته و جمعا تعداد ٤١٨ شغل در ١٠ ماهه سالجاری ایجاد شده است.

به گفته وی، در شهرک صنعتی در حال حاضر تعداد٨٨٠ قرارداد در حوزه‌های صنایع شیمیایی، غذایی و فلزی داشته و تعداد٣٨٩ واحد به بهره‌برداری رسیده که مابقی در دست اجرا می‌باشد .

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی هرمزگان ادامه داد: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بالا بوده و افزایش ٦٢ درصدی اشتغال را هم داشته است.

امیری زاد در ادامه به رقم ١١ درصدی قراردادهای سرمایه‌گذاری شهرک صنعتی در سالجاری اشاره کرد و افزود: این رقم نشان‌دهنده رشد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی می‌باشد.

به گفته وی، ٢ مورد سرمایه‌گذاری خارجی در سال گذشته داشته که یکی از آنها مربوط به طرح دانه‌بندی سنگ‌های معدنی با حجم سرمایه‌گذاری ١٢/٥ میلیارد تومان بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کدخبر: 13961117001245، www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
واقعا جا داره خسته نباشید بگم خدمت تمامی مسئولان استان که تا اینجای کار بینظیر عمل کردند در این زمینه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین