پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
عبارت مقدس "بسم الله الرحمن الرحیم" مملو از رازهایی جالب و زیباست که حجت الاسلام قرائتی درباره آن توضیحاتی ارائه کرده است.

شعارسال:عبارت مقدس "بسم الله الرحمن الرحیم" مملو از رازهایی جالب و زیباست که حجت الاسلام قرائتی درباره آن توضیحاتی ارائه کرده است.

حجت الاسلام قرائتی در یکی از قسمت های برنامه "سمت خدا" گفت: جمله ای است معروف که می گوید تمام قرآن در سوره حمد، همه سوره حمد در بسم الله و همه بسم الله در حرف" ب" بوده که آغاز این عبارت است.

وی در ادامه صحبتهایش در این باره گفت: من نمی دانم که این سخن از چه کسی بوده اما درست است، زیرا "ب" بسم الله یعنی به نام او، حرفی که یک انرژی هسته ای در آن نهفته است، اما چه کسی می تواند بگوید به نام او؟ ویژگی های کسی که نام خداوند را به زبان می آورد به شرح زیر است.

1-عقیده به خدا داشته باشد.

2-باور داشته باشد که پروردگار قادر است، زیرا اگر خدا نتواند کمک کند که او را صدا نمی زنند، وقتی این کار انجام می شود پس معنی اش نیز همین است.

3-رحم خدا را قبول دارد، چون اگر رحیم نباشد، کمک نیز نخواهد کرد.

4-به اینکه خداوند او را در پناه می گیرد نیز معتقد باشد.

ادامه این موضوع شیرین را از زبان حجت الاسلام قرائتی می شنویم که به وضوح تمامی رازهای شنیدنی و جذاب را درباره این عبارت مقدس و حرف آغازین آن توضیح می دهد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار17بهمن 96، کدخبر: 6428077، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
هنوز خاطره ی اقای دوربینی از یادمان نرفته است
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین