پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
مربی سپیدرود رشت نمی‌تواند در نشست خبری قبل و بعد از بازی شرکت کند.

شعارسال : علی کریمی که 5 هفته هدایت سپیدرود را برعهده گرفته پس از بازی با استقلال خوزستان اظهارات تندی را علیه داور و فدراسیون فوتبال مطرح کرد که موجب منع حضور او در نشست خبری شد.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، در این باره به خبرنگار ما گفت: طبق قانون تنها سرمربیان حق حضور در نشست خبری را دارند. آقای کریمی کارت مربیگری دارند و علیرضا امامی فر سرمربی سپیدرود است.

او ادامه داد: مربی درصورتی می‌تواند در نشست خبری حاضر شود که سرمربی قادر نباشد به دلیل تاخیر در پروازها و مسائلی از این قبیل حضور به عمل بیاورد.

فتاحی افزود: سرمربیان باید در نشست خبری راجع به مسائل فنی و بازی صحبت کنند و در صورت تخلف کمیته انضباطی با آنها برخورد می‌کند.

با این حال به نظر می‌رسد این اقدام سازمان لیگ بی‌ارتباط با اتفاقات چند روز اخیر و عصیان‌گری و افشاگری‌های علی کریمی نباشد. علی کریمی که در زمان حضور در نفت تهران و سپیدرود طی هفته‌های اخیر بدون منع در نشست خبری قبل و بعد از بازی حضور می‌یافت، دقیقا یک روز بعد از صحبت‌های جنجالی‌اش علیه فدراسیون فوتبال، مهدی تاج و برنامه تلویزیونی نود با این منع مواجه می‌شود که باید به این اتفاق شک کرد!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کدخبر: 590969 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
خدایی برای خود مملکت زشته که تا یکی میاد یکم حرف بزنه از حق طبیعیش محومش میکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین