پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر از ثبت نام ۲۱۹ طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در سامانه کارا در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: خیبرعلی جلیلی عنوان کرد: این طرح ها در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب شده و برای اجرای آن ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این طرح ها موجب اشتغال‌زایی ۲۳۸ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۳ نفر شغل را تثبیت خواهد کرد.

جلیلی اظهار کرد: پرداخت وام هم به صورت حقیقی و حقوقی انجام می شود؛ ولی الویت پرداخت تسهیلات با کسانی است که از کار جمعی و طرح های الویت دار استقبال کرده و یا طرح های خود را در قالب تعاونی ارایه می کنند.

وی دامداری، زنبورداری و باغداری را ازجمله طرح های اشتغال‌زایی الویت دار روستایی شهرستان برشمرد و گفت: متقاضیان راه‌اندازی کسب وکار در روستا می توانند طرح های توجیهی خود را در سامانه کارا ثبت نام و یا به اداره جهاد کشاورزی کوثر ومراکز تابعه مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی برای اجرای طرح باید حداقل ۲۰ درصد آورده اولیه داشته و در ضمن برای اخذ تسهیلات وثیقه و یا ضامن معتبر داشته باشند.

جلیلی تصریح کرد: برنامه اشتغال زایی روستایی طرحی است که در دولت دوازدهم به منظور رونق کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری در دستور کار قرار گرفت و هدف از اجرای آن ایجاد فضای کسب و کار در قالب طرح کارورزی و آموزش در محیط واقعی است و برای اینکار مشوق های بیمه ای و یارانه در نظر گرفته است.

وی با اشاره به استقبال خوب کشاورزان این شهرستان از این طرح گفت: متاسفانه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان بدلیل نداشتن وثیقه در طرح مذکور نمیتوانند ثبت نام کنند.

وی درپایان از تشکیل کارگروه اشتغال در داخل اداره برای ساماندهی و تسهیل امور مراجعه کنندگان خبر داد و افزود: این کارگروه سعی دارد برای تکریم ارباب رجوع در بازه زمانی کمتر به متقاضیان وام و تسهیلات پاسخ دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایانا، تاریخ انتشار 10 بهمن 96، کد مطلب: 51252، www.iana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
اگر در روستا ها اشتغال زایی بشه جمعیت عظیمی مهارجت نمیکنن به شهر و هزار تا اتفاق ناخوشایند نمیفته اونم با این وضع مدیریت های کلان شهری
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین