پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
مشاور امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری گفت که با تلاش های صورت گرفته حدود 90 هزار زائر سال آینده برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

شعارسال: حجت الاسلام احمد زمانی روز دوشنبه در آئین معارفه نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت مازندران در ساری افزود که 82 هزار و 200 نفر از این تعداد، زائر هستند که به همراه دست اندرکاران کاروان ها از جمله مدیران ، روحانیون و معین کاروان ها ، اعضای هیات پزشکی و خدمه به حج اعزام خواهند شد.

وی با تشریح اهمیت سفر حج تمتع، گفت: قرار است ما در این سفر با بیش از 60 هزار آیه قرآن آشنا شویم و این سفر معنوی برکات زیادی دارد که قابل شمردن نیست.

زمانی با تاکید بر این که سکانداری حج سخت است و در عمره و عتبات هم باید با تمام وجود سرمایه گذاری شود ، توضیح داد : مثلا در سال 93 زباندان های کاروان های اعزامی ایران به یکهزار و 240 زبان زنده دنیا با مردم حرف زدند.

** کاهش هزینه ها با تجمیع کارگزاران حج و زیارت

مدیرکل حج و زیارت مازندران نیز در این آئین گفت : سهم ما در دهه چهلم عمر انقلاب اسلامی کار فرهنگی مناسب در حوزه حج و زیارت است که اکنون با مباحث مالی مشکل ساز مواجه هستیم که حل آن می تواند در ایفای سهم ما در انقلاب موثر باشد.

سید حبیب الله ساداتی با اشاره به افزایش بی رویه دفاتر حج و زیارت ، افزود : در کشور 2 هزار و 500 دفتر بدون فکر به آینده راه اندازی شد که در حال حاضر و با گذشت 10 سال از شکل گیری این دفاتر ، حج عمره و سفر سوریه تعطیل است و با این وضعیت در اعزام به عتبات مسائل مالی وارد سیستم شده است.

وی ادامه داد : تجمیع کارگزاران می تواند بخشی از هزینه ها را کاهش دهد تا بتوانیم در کشور روی مسائل فرهنگی زائر و تغییر رفتار آنان کار کنیم .

ساداتی با اشاره به رتبه چهارم مازندران در اعزام زائر ، گفت : طی سه سال گذشته 136 هزار زائر از مازندران به عتبات عالیات اعزام شدند .

در این آئین از زحمات حجت الاسلام یوسف یوسف پور قدردانی و حجت الاسلام حسین خانی به عنوان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت مازندران معرفی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396 ، کدخبر: 82820950 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
من اگه جای اینا بودم پولم رو خرج یه کشوری که بزرگترین صادراتش تروریسته
ا.ح75
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
با این سیاست های ایران ستیزانه عربستان بهتره نریم حج
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
کاش سیاست های تنش آمیز بین این دو کشور مسلمان کاهش پیدا کند که خود باعث اقتدار هردوکشور و همچنین آرامش منطقه میشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین