پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
نمایشگاه موزه لوور در تهران ۱۴ اسفند سال جاری در موزه ملی ایران برپا می شود.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، این نمایشگاه شامل مجموعه ای شامل بیش از پنجاه اثر از تمدن‌های باستان در غرب آسیا، اروپا و شمال افریقا از جمله تمدن های سومر، آشور، هیتی، مصر باستان، یونان و روم باستان، مجموعه ای از نقاشی، طراحی و لیتوگرافی از آثار هنرمندان بزرگ اروپا چون اوژن دلاکروا و کامیل کورو است.

این مجموعه از هشت بخش موزه لوور انتخاب شده و طبق طرح محتوایی نمایشگاه در چهار بخش اصلی با عناوین ۱. تولد یک مجموعه، ۲. تولد یک موزه، ۳. رویای جهانی شدن ۴.یک موزه زنده، به نمایش در خواهد آمد.

بسیاری از این آثار از سالن‌های اصلی موزه لوور انتخاب شده اند که از شاخص‌ترین آنها می توان به پیکره ابوالهول از سنگ بازالت مربوط دوره فرعون هاکور نام برد که از بخش عتیقات مصر باستان در سالن سولی لوور انتخاب شده است.

این نمایشگاه تا ۱۸ خرداد در موزه ملی ایران دایر خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17بهمن1396، کدخبر: 4221092: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
خوبه که با موزه های بزرگ دنیا تعامل فرهنگی داریم
ا.ح75
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
به امید اینکه موزه ملی ایران به قطب موزه های جهان تبدیل شه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین