پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
مجتبی جباری نسبت به طرز برخورد با او در باشگاه استقلال و بی توجهی مسئولان فوتبال نسبت به مسعود شجاعی اعتراض کرد.

شعارسال:مجتبی جباری که از ابتدای حضورش در فصل جدید لیگ برتر با حواشی گوناگونی دست و پنجه نرم کرده با حضور در برنامه نود در رابطه با مسائل خود و باشگاه استقلال اظهار داشت که خودش درخواست تست پزشکی داد اما دکتر نوروزی مسافرت بود و باشگاه فقط می خواست از او زودتر رونمایی کند.

مجتبی جباری در ابتدای صحبت هایش رابطه با پیوستنش به استقلال گفت: منصوریان با من تماس گرفت. من هم با توجه به طرفداران زیادم دوست داشتم به استقلال برگردم و استقبال کردم. به سرعت امور مربوط به قرارداد انجام شد و خودم درخواست تست پزشکی دادم تا حرف و حدیثی در این مورد نباشد. دکتر نوروزی در سفر شمال بود و متأسفانه باشگاه صبر نکرد تا دکتر نوروزی به تهران برگردد. باشگاه می خواست تا زودتر از من رونمایی بکند و به سر تمرین تیم برویم. در دفتر آقای توفیقی قرارداد بستیم و مبلغ قرارداد را برای دو سال نوشتم اما مفاد قرارداد را کامل نخوانده بودم. در اردوی ارمنستان متوجه شدم که برخی از بازیکنان می گویند در قراردادها بندی آورده شده که باشگاه در صورت عدم رضایت از عملکرد بازیکنان قرارداد آن ها را یک طرفه فسخ خواهد کرد. با آقای منصوریان جلسه گذاشتیم تا بند مذکور حذف شود. وقتی دوباره قراردادها را مطالعه کردیم متوجه شدیم موارد دیگری نیز وجود دارد.

وی در ادامه افزود: در اردوی ارمنستان، تیم تمرینات بدنسازی کاملی نداشت و در ادامه فصل هم نتیجه اش را دیدیم. من از ابتدا آمادگی زیادی برای بازی ها نداشتم و در جریان همین اردو نیز زانویم ورم کرده بود و مجبور شدم استراحت کنم و دوباره برگردم.

جباری در رابطه با حضور خود و مهدی رحمتی در دفتر باشگاه گفت: آقای پندار توفیقی به من sms داد و گفتند که فعلاً سر تمرینات نروید. فکر می کنم یک معامله ای صورت گرفته است. آقای منصوریان گفت که مهدی رحمتی نباشد و افتخاری هم می خواست تا من نباشم. باشگاه استقلال تا به امروز دلیل کنار گذاشتن مرا اعلام نکرده و این فاجعه ای برای فوتبال ماست. قرارداد من را بدون ارائه مدرک به صورت یک طرفه فسخ کردند. همان روز اول به وینفرد شفر گفتند که مهدی رحمتی می تواند برگردد ولی مجتبی جباری نمی تواند.

هشت شاکی در رابطه با کمبود امکانات در باشگاه استقلال گفت: یکبار دیدم یخ ماساژ به رنگ قهوه ای است و متوجه شدم که آن را با آجر می شکنند. روغن ماساژ را خود ماساژورها می خریدند. در طول اردوی عربستان هیچ پول توجیبی به ما ندادند. در اردوی ارمنستان در آشپزخانه را روی ما بستند. از روزی که من به استقلال آمدم در زمینی تمرین می کردیم که رختکن نداشت و در ماشین هایمان لباس عوض می کردیم. به افتخاری گفتم ببینید شما می توانید از دستشویی و حمام این زمین تمرین استفاده کنید؟ افتخاری روی این مشکلات سرپوش می گذارد. وقتی تیمی دولتی است باید همه چیز داشته باشد. ما فقط تماشاچی داریم و هیچ چیز دیگری نداریم. من فوتبال قطر را دیدم. یک زمین مناسب در کل کشور وجود ندارد. باشگاه استقلال هنوز زمین تمرین ندارد و زمین را اجاره می کنند.

هافبک سابق تیم استقلال افزود: ما همه باید به این وضع فوتبال ایران معترض باشیم. خوشحالم که به اسم هشت شاکی شناخته می شوم. تا کی باید شانس و شرایط دست به دست هم دهند تا یک بازیکن به سطح بالا برسد؟

جباری در مورد اعلام حمایتش از منصوریان پس از یک باخت و ملاقات با وینفرد شفر گفت: من دوست دارم که مربیان جوان در ایران کار بکنند. متأسفانه عملکرد آقای منصوریان خوب نبود و ذهنیت ها را بد کرد. از منصوریان دلخورم ولی نمی خواهم این بحث را ادامه دهم. با وینفرد شفر مثل دو دوست صحبت کردیم و او از این که باشگاه جلسه ای را برای من ترتیب نمی دهد تعجب کرده بود. شفر شخصاً به منزل من آمد و به من گفت که باشگاه از او خواسته تا جباری را از لیست کنار بگذارد. او صادقانه آمد و از ایشان تشکر می کنم. شفر انسان اخلاق مداری و خوبی است.

رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال تصریح کرد: می خواهم تا پایان فصل استراحت کنم و انگیزه ام برای حضور در ایران فقط استقلال بود.

جباری در مورد مهدی قائدی گفت: باید بی احترامی هایی که در فضای مجازی می شود کنترل کرد. خیلی از اخلاق خارج شدیم. اگر قصد کمک به مهدی قائدی را داریم می توانیم با خود این بازیکن تماس بگیریم. رسانه های ما با افرادی که خودشان در این راه ناموفق بودند و حاشیه داشتند مصاحبه می کنند و آن ها می گویند قائدی نباید مسیر ما را برود. حتی یکی از دوستان از زندان تماس می گیرد و به تیتر یک روزنامه تبدیل می شود. این کمک در بدترین مسیر صورت می گیرد.

وی در رابطه با مسعود شجاعی نیز گفت: ایشان واقعاً قصد داشتند تا ارتباط برقرار کنند و شرایط را به مسئولان بگویند. اگر فدراسیون و مسئولان ما می خواهند بازیکنان ما چنین کاری انجام دهند باید عواقب آن را در نظر بگیرند و بدانند که مسعود شجاعی چه ضرری می کند و باشگاه چه مجازاتی را شامل حال ایشان خواهد کرد. آن روزی که مسعود شجاعی پیگیر این موضوعات بود مسئولان فدراسیون از این موضوع فرار کردند. باید از این بازیکنان حمایت شود و الان مسعود شجاعی متضرر شده است. امیدوارم حق مسعود شجاعی ضایع نشود و او در جام جهانی حضور یابد.

جباری درباره حضور بانوان در ورزشگاه با خواندن این شعر که «هفت شهر عشق را عطار گشت، ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم» اظهار داشت: همه جای دنیا چه مسلمان و چه غیرمسلمان این موضوع را حل کرده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 17 بهمن 96، کد مطلب: - ، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
مجتبی جباری هم خوب این سری از حقوق مدنی مردم به خصوص حق زن ها برای ورود به ورزشگاه رو تو برنامه نود گفت
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
دیگه کم کم همه دارن دست به افشا گری میزنن..تو جامعه چنتا از این ادمای وظیفه شناس و انسان باشه فساد ریشه کن میشه ایشالله
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین