پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور در رابطه با حوزه‌های اقتصادی ، ۴۸ هزار ۲۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از مطالبات معوقه بانک‌ها را وصول کردیم که ۳۱ درصد افزایش را دارا بوده است.

شعارسال: احمد توسرکانی  در نشست خبری خود با بیان این که حدود ۷۳ میلیون انواع خدمات در سازمان ثبت املاک و اسناد کشور به هموطنان عزیزمان ارائه شده است گفت: ۲ میلیون ۶۶ هزار سند مالکیت صادر شده است که از این تعداد ۷۷ هزار ۶۷۵ سند مالکیت در رابطه با اراضی منطقه‌ای ، ۱۵ هزار ۸۲ سند برای اراضی روستایی و ۶ هزار و ۶۱۰ سند برای اراضی ملی صادر شده است.

وی در خصوص سند مالکیت مسکن مهر نیز اظهار داشت : ۲۲ هزار و ۸۰۷ سند برای مسکن مهر و ۱۰۷ هزار و ۶۳۳ اسناد مربوط به قانون تعیین تکلیف و صادر شد که در همین حوزه ۶۳۳ هزار رای صادر کردند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در دفاتر اسناد رسمی در ۱۰ ماه گذشته ۱۰ میلیون و ۴۸۵ هزار ۵۳۲ سند صادر کردیم و حدود ۶ میلیون خدمات از جمله ۵ میلیون ۱۵۳ هزار ۸۹۹ گواهی امضا صادر شده است .

وی درباره ثبت ازدواج و طلاق نیز گفت: ثبت ازدواج در ۱۰ ماه گذشته ۵۱۶ هزار ۲۰۴ ازدواج به ثبت رسیده است که ۷ درصد کاهش داشته و ۱۴۷ هزار ۹۸۳ طلاق که ۴ درصد افزایش نشان می دهد.

توسرکانی ادامه داد: در رابطه با حوزه‌های اقتصادی ، ۴۸ هزار ۲۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از مطالبات معوقه بانک‌ها را وصول کردیم که ۳۱ درصد افزایش را دارا بوده است. ۱۷ هزار ۳۱ نفر ممنوع الخروج داریم که ۲ هزار ۴۸۲ تن از آنها با رفع موانع توانستند به فعالیت خود ادامه دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 17بهمن1396، کدخبر:590979: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
فرهنگ زوجین و همچنین سبک زندگی اون ها در حال تغییر هست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
وقتی هیچ گونه آموزشی در نظر گرفته نمیشه همین میشه عزیز من! از بچگی یه تصویر گنگ در نظر میگیرن بعد از 30 سال زندگی اون گنگ میخواد واقعیت شه به مشکل میخورن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین