پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از بازسازی 7400 واحد زلزله‌زده در کرمانشاه توسط مجموعه بنیاد مسکن استان همدان خبر داد و گفت: از این تعداد، 4200 واحد تعمیری و 3200 واحد احداثی در سطح 100 روستاست.

شعارسال: مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از بازسازی 7400 واحد زلزله‌زده در کرمانشاه توسط مجموعه بنیاد مسکن استان همدان خبر داد و گفت: از این تعداد، 4200 واحد تعمیری و 3200 واحد احداثی در سطح 100 روستاست.

حسن ظفری سه‌شنبه 17 بهمن در آئین افتتاح طرح هادی روستای نازول از توابع شهرستان ملایر به حضور 37 تیم و اکیپ و 120 نفر نیروی انسانی از سوی بنیاد مسکن استان همدان برای بازسازی 7400 واحد زلزله‌زده در استان کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه مردم ایران در بخش کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بی‌نظیر و ماندگار عمل کردند، افزود: در منطقه سرپل ذهاب همه صاحبان واحدهای خسارت‌دیده نوع یک، دارای کانکس شده‌اند و بازسازی با قدرت و سرعت درحال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به عنوان یک سرباز نظام و در چارچوب وظایف دولت انجام وظیفه کرده است، یادآور شد: با همکاری و همگرایی و هم‌افزایی مسئولان در سطح استان همدان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

* افتتاح 70 میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن همدان در دهه فجر

ظفری به افتتاح 70 میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن همدان در طول ایام دهه فجر در سطح این استان اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد 16 پروژه مربوط به شهرستان ملایر است.

وی اظهار کرد: طی 3 سال گذشته 303 روستای استان همدان با استفاده از قیر یارانه‌ای آسفالت شده‌اند به گونه‌ای که شاخص بهسازی همدان نسبت به سایر استان‌ها در سطح کشور رقم بسیار خوبی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 96111810363، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
باید زودتر دست به دست هم بدیم تا مشکلات این زلزله رو حل کنیم این مردم از نظر روانی فشار های خیلی زیادی روشونه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
خدا خیرتون به جوری این خانه ها رو دوباره بسازید که تا سالیان سال هیچ زلزله ای نتونه خرابشون کنه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
واقعا خداکنه تا میتنیم به این زلزله زده ها کمک کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین