پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
باحضور استاندار سمنان در راس هیئتی متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی و همچنین مسئولان شهرستانی دو پروژه ۱۱۷ هکتاری و ۴۷هکتاری آبیاری قطره ای افتتاح شد.

شعارسال: باحضور استاندار سمنان در راس هیئتی متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی و همچنین مسئولان شهرستانی دو پروژه ۱۱۷ هکتاری و ۴۷هکتاری آبیاری قطره ای افتتاح شد.

دو پروژه بزرگ ۱۱۷ و ۴۷ هکتاری اجرای آبیاری قطره ای ظهر سه شنبه با حضور استاندار سمنان در راس هیئتی متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان استانی و شهرستانی در میامی به بهره برداری رسید.

فرماندار میامی درباره این دو پروژه به خبرنگار مهر، گفت: نخستین پروژه، طرح آبرسانی قطره ای در ۱۱۷ هکتار اراضی کشاورزی است که برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شامل ۸۹۶میلیون تومان از منابع ملی و ۱۳۶میلیون تومان سایر منابع شامل تسهیلات و ... هزینه شده است.

محمد مهدی کریمی بیان کرد: دیگر پروژه ای که امروز با حضور استاندار سمنان افتتاح شد، طرح آبرسانی قطره ای ۴۷ هکتاری است که برای اجرای آن سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان شامل ۳۲۳میلیون تومان اعتبارات ملی و ۶۴۷میلیون تومان نیز اعتبارات و سایر منابع هزینه شده است.

وی افزود: در مجموع ۶۳ طرح با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان طی دهه فجر در میامی افتتاح شده است.

استاندار سمنان بعد از ظهر مهمان مردم شاهرود است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 4221914، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
این کار باعث میشه که در زکینه های کشاورزی اب هایی که بیهوده مصرف میشن و به چرخه اب شرب بر نمیگردن به راحتی صرفه جویی بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین