پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی سال آینده افزایش 14 تا 20 درصدی ورود مسافر به استان را داشته باشیم.

شعارسال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی سال آینده افزایش 14 تا 20 درصدی ورود مسافر به استان را داشته باشیم.

احمد جمشیدی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 سامانه فعال در استان دیتاها و اطلاعات تردد مسافران را ثبت و پایش می‌کند، اظهار کرد: ورود مسافران به چهارمحال و بختیاری در فروردین سال 96 نسبت به سال 95، 24.3 درصد افزایش داشته در صورتی‌که متوسط میانگین کشور 10.3 درصد است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری قطب گردشگری در جنوب کشور است، اضافه کرد: با توجه به افزایش استفاده از خودروی شخصی در جامعه، پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی سال آینده افزایش 14 تا 20 درصدی ورود مسافر به استان داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمات سفرهای نوروزی در دو زمان قبل از آغاز سفرها و در حین تعطیلات اجرا می‌شود، ادامه داد: گشت‌های مشترک قبل از موعد سفرهای نوروزی بر عملکرد مکان‌های عمومی مانند امداد خودروها، راهدارخانه‌ها، استراحتگاه‌های بین جاده‌ای، شرکت‌های حمل و نقل مسافر و بار، اکیپ‌های ثابت و سیار راهداری و غیره نظارت می‌کنند و برای حل مشکلات و کاستی‌های موجود اقداماتی انجام می‌دهند.

جمشیدی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی بارش‌هایی تا تاریخ 12 فروردین 1397 در منطقه وجود دارد به همین علت طرح زمستانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با آماده‌باش همه نیروها تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن 114 راهنمای بسیار جامع و مناسبی برای مسافران و کاربران جاده است، گفت: در این اپلیکیشن اطلاعاتی مانند وضعیت تردد در جاده‌ها ترافیک، انسداد راه‌ها و مسیرهای جایگزین، وضعیت هواشناسی، مراکز معاینه فنی، پایانه‌ها و مراکز گردشگری پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز، پاکسازی محورها، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها از جمله اقدامات راهدارن در آستانه سال جدید در استان است.

جمشیدی ادامه داد: در حال حاضر 190 دستگاه از ماشین‌آلات راهداران استان مجهز به سیستم GPS هستند که با لینک شدن با پلیس راه امکان امدادرسانی آنلاین و سریع در حوادث را در پی دارد.

وی اضافه کرد: چهار تابلو پیام متغیر در استان نصب هستند که امکان اطلاع‌رسانی نکات ایمنی را به کاربران جاده ایجاد می‌کنند و سایر اعضای ستاد تسهیلات نوروزی نیز برای اطلاع‌رسانی به مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

گفتنی‌است؛ در این نشست سایر اعضا مانند پلیس‌راه، اورژانس، هلال‌احمر، شرکت بخش فرآورده‌های نفتی، بیمه، فرودگاه، اداره‌کل هواشناسی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و غیره، عملکرد و گزارشی از خدمات نوروزی خود ارائه دادند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 13961118001091، www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
با فراهم.کردن شرایط رفاهی برای مسافران گردش مالی مناسبی را میتوانید در این ایام برای استان به وجود اورید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین