پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۹۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
موسسه اعتباری کاسپین از تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله «بدرتوس» خبر داد و از مشتریان آن خواست برای دریافت سپرده خود تا سقف 200 میلیون ریال به شعب کاسپین مراجعه کنند.

شعارسال : بدرتوس، آخرین تعاونی از هشت تعاونی منحله و ادغام شده در کاسپین است که حساب های آن تعیین تکلیف شده است.
بر اساس اعلام کاسپین که از سوی بانک مرکزی تعیین تکلیف سپرده های این تعاونی را بر عهده دارد، در این مرحله، حساب های 57 هزار و 683 نفر از مجموع 62 هزار و 546 نفر (92.2 درصد) از سپرده گذاران دارای مبالغ 200 میلیون ریال و کمتر تعاونی منحله بدر توس آزاد شده است.
سپرده گذاران این تعاونی با سپرده های 200 میلیون ریال و کمتر که تاکنون نسبت به دریافت سپرده های خود اقدام نکرده اند، تا پایان بهمن ماه جاری فرصت دارند با در دست داشتن مدارک مربوطه به شعب منتخب موسسه اعتباری کاسپین مراجعه و وجوه خود را دریافت یا بار دیگر در کاسپین سپرده گذاری کنند.
برسی های لازم برای آزادسازی مبالغ بالاتر نیز با توجه به اقدامات بانک مرکزی و همکاری معاونت سیاسی- امنیتی دادستان مشهد مقدس و هیات تصفیه تعاونی منحله بدر توس در خصوص شناسایی اموال و املاک، در حال انجام است.
موسسه اعتباری کاسپین که در تاریخ 27 اسفند ماه با اخذ مجوز رسمی بانک مرکزی، به شبکه بزرگ بانکی کشور پیوست، در جریان ساماندهی تعاونی های منحله حسنات اصفهان، الزهرا مشهد، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، امید جلین مازندران، پیوند مشهد و فرشتگان، تعاونی بدر توس را به عنوان آخرین تعاونی از این گروه تعیین تکلیف کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 82823072، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین