پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گفته رییس سازمان ورزش شهرداری تهران باید فعالیت‌های ورزشی سازمان به بخش خصوصی انتقال داده شود تا نظارت افزایش و هزینه‌ها کاهش پیدا کند.
شعارسال: محمد رضایی در واکنش به گلایه شهروندان مبنی بر محدود بودن ساعات فعالیت اماکن ورزشی شهرداری برای بانوان گفت: در همه مناطق تهران سالن‌هایی تحت عنوان الزهرا داریم که از ساعت 7 و یا شش در غالب ایستگاه‌های تندرستی ویژه بانوان فعال هستند. 56 سالن نیز تا ساعت 8 و نیم شب و همچنین مابقی مجموعه‌ها یک روز در میان تا 10شب  در اختیار خانوم‌ها قرار می‌گیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پراکندگی این سالن‌های ورزشی عادلانه است یا نه، نیز اظهار کرد: سیاست ما  این بود که مجموعه‌هایمان در جنوب شهر بیشتر از شمال تهران باشد چون فضای خصوصی در شمال شهر زیاد است. شمال شهر هم مجموعه‌هایی داریم ولی بخش خصوصی خیلی فعال است و کمبودی نداریم.

رضایی با اشاره به قیمت پایین این مجموعه‌ها ادامه داد: تعرفه دریافتی در این مجموعه‌ها بسیار اندک است و در عین حال بهداشت هم به‌شدت رعایت می‌شود، به همین دلیل استقبال مردم از مراکز ما بسیار زیاد است.

 رییس سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: باید به سمت برون‌سپاری وظایف خودمان و افزایش مشارکت‌های مردمی برویم، فعالیت بخش خصوصی قطعا می‌تواند پاسخگوی نیازهای شهروندان در تمام نقاط شهر باشد اما خود ما برای کیفیت هرچه بیشتر نظارت داشته باشیم و در عین حال از تعداد نیروهای انسانی زیر مجموعه خود کم و هزینه‌ها را کاهش دهیم.

رضایی تاکید کرد: در دوره‌های گذشته رویکرد شورا به گونه‌ای بود که از قسمت‌های دیگر بودجه به ورزش می‌دادند. یعنی معتقد بودند تا می‌شود باید برای ورزش هزینه کرد، به همین دلیل هیچ گاه تعرفه‌های ما را افزایش ندادند.

   

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 18بهمن 1396 ، کدخبر: 250616،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
خب این کاهش تعداد نیروهای انسانی یعنی بیکاری یه عده جدید دیگه..وقتی یه کاری نمیتونه خوب باشه برای چی ایجادش میکنید که الان برش دارید؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین