پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پیش بینی می شود پدیده گرد و غبار بار دیگر یکشنبه برخی نقاط این استان را فرا گیرد.

شعار سال: مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پیش بینی می شود پدیده گرد و غبار بار دیگر فردا بعدازظهر برخی نقاط این استان را فرا گیرد.

کوروش بهادری اظهار کرد: در زمان یاد شده وقوع گرد و غبار با منشا کانون های داخلی و خارجی پیش بینی می شود که پایدار نیست.

وی افزود: در عصر شنبه بارش پراکنده باران در برخی نقاط خوزستان ازجمله شوش، مسجدسلیمان و دزفول گزارش شد که با وجود سرعت باد 50 کیلومتر بر ساعت، گرد و غبار اتفاق نیفتاد.

بهادری ادامه داد: وزش کنونی باد (عصر شنبه) در اهواز 35 کیلومتر بر ساعت است و ممکن است در بعد از ظهر به صورت موقت شعاع دید را کاهش دهد اما شدید نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: بارندگی ها امشب در شمال و شرق و مرکز خوزستان ادامه دارد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

گرد و غبار هفته گذشته بیشتر نقاط خوزستان را دربرگرفت که در برخی نقاط تا 66 برابر حد مجاز گزارش شد و منشا آن کانون های داخلی و خارجی خوزستان بود و مشکلات زیادی را مردم ایجاد کرد. این امر باعث تعطیلی مدارس و مراکز آموزشگاهی و کم شدن ساعات اداری برخی شهرستان ها شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خوزستان آنلاین، تاریخ انتشار 7 بهمن 96، کد مطلب: 25587، www.khozestan-online.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
65 برابر حد مجاز یعنی فاجعه
س.د۷۶
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
در کشور های دیگه حتی به حد مجاز نزدیکم نمیشن واقعا جای بدی زندگی میکنیم
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
واقعا تاثر اور و غم انگیزه حال مردمان جنوبی ایرانمون...ای کاش به بچه های محیط زیست بودجه و امکانات بهتری بدن تا که شاید بشه از این بحران عبور کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین