پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه هر سه قوه اگر هزینه‌های خود را کم کنند آنگاه می‌شود بودجه را عملیاتی دانست، گفت: زمانی که حاضر نیستند حتی یک چراغ خود را خاموش و خرج‌های خود را کم کنند اشکالات ادامه پیدا می‌کند.

شعارسال : حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اشاره به تبصره‌های درآمدی و هزینه‌های لایحه بودجه سال 97 کل کشور اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی و دولت عزمی نداشتند که درآمد و هزینه‌های لایحه بودجه یکی شود و ما این را در 6 دوره‌ای که در مجلس بودیم همواره می‌دیدیم.

وی افزود: در همین مجلس دهم هم می‌بینیم که هزینه‌های آن با دوره چهارم مجلس شورای اسلامی یکی نیست، ما در مجلس می‌بینیم تنها ساخت و سازها تغیر می‌کند، در بدنه دولت هم همینطور تنها سنگ‌ها و نمای ظاهری و صندلی‌های ساختمان‌ها و ادارات را تغییر می‌دهند و یا می‌بینیم که مرد این نیستند که از سفرهای خارجی خود کم کنند چرا که از پول مردم برای جیبشان هزینه می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر سه قوه اگر هزینه‌های خود را کم کنند آنگاه می‌شود بودجه را عملیاتی دانست. زمانی که حاضر نیستند حتی یک چراغ خود را خاموش و خرج‌های خود را کم کنند این اشکال بودجه محسوب می‌شود که همه دولت‌ها داشتند.

کامران بر همین اساس اضافه کرد: متاسفانه فرمانداری اقتصادی واحد در این رابطه نداریم،‌یعنی یک فرماندهی که دستور دهد و قیمت ارز، نفت، اوراق مشارکت و فاینانس را تعیین و مشخص کند وجود ندارد و هر کسی کار خود را می‌کند، به عنوان مثال بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و مجلس هر کدام کار خود را انجام می‌دهند.

وی در همین رابطه ادامه داد: البته ما اکنون در بخش‌ درآمدهای لایحه بودجه هستیم که بررسی آن هنوز به اتمام نرسیده است، روز گذشته هم رئیس مجلس در صحن علنی خلاف آیین‌نامه مواردی را بیان کرد، چرا که تبصره‌هایی که تصویب شدند قابل ارجاع به کمیسیون تلفیق و اصلاح نیستند آن هم ساز و کار خود را دارد.

کامران همچنین افزود: رئیس مجلس هماهنگ کننده است مانند تمام نمایندگان دیگر و مانند نمایندگان شیراز، قم و سایر استان‌های دیگر در یک اندازه هستند. رئیس مجلس نمی‌تواند تبصره‌هایی را که مصوب کردیم به هم بزند، ایین‌نامه‌ای در این رابطه وجود دارد و ما هم طبق همان آیین‌نامه سوگند یاد کردیم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم در بودجه سال 97 کل کشور زمینه‌ای برای اشتغال فراهم شود چرا که امروز مشکل اصلی کشور بیکاری است، همه مسئولان هم شعار می‌دهند در صورتی که همین وامی را که تصویب کردیم اسیر بانک‌ها می‌شود به قدری در این رابطه زد و بند دارند که برای یک وام قرض‌الحسنه با قیمت پایین مردم را اذیت می‌کنند، مردمی که واقعا به همان مقدار کم هم نیازمندند.

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم در بودجه سال آینده خروجی برای اشتغال داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 13961118000628، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
واقعا وقتی به این نقطه رسیدیم که نیاز به کمتر کردن مصارف هست چرا باید همش مردم تو این طرح های ضد مصرف گرایی همرا بشن؟ پس مسئولین چرا از حق خودشون پایین تر نمیان؟
ا.ف75
King
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
مسئولان حسابشان از مردم جداست ما باید جور بی مصرفی انها را بکشیم و انها ادامه به زندگی بی مصرف خود دهند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین