پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: کانون وکلا در اقدامی نامناسب سهمیه داوطلبان آزاد را کاهش و به ایثارگران اختصاص داد که این امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

شعار سال: یحیی کمالی پور با بیان اینکه اقدام اخیر کانون وکلا در نحوه اختصاص سهمیه به ایثارگران موجبات توهین به این قشر را فراهم کرده است، گفت: کانون وکلا موظف بوده مازاد بر ظرفیت های اعلامی 30 درصد از ایثارگران را جذب کند این در حالی است که قبل از اعلام جذب ایثارگران ظرفیت استان ها تعیین و اعلام شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه کانون وکلا در اقدامی نامناسب سهمیه داوطلبان آزاد را کاهش و به ایثارگران اختصاص داد که این امر موجبات نارضایتی مردم و در نهایت بدبینی به جامعه ایثارگران را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: این اقدام کانون وکلا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست زیرا قانون را به نحوی اجرایی کرده که حرمت جامعه ایثارگری را دچار خدشه و جو نامناسبی را نسبت به ایثارگران در جامعه ایجاد کرده است.

وی افزود: از کانون وکلا انتظار داریم هر چه سریع تر ظرفیت های اعلامی را جذب کند تا جوی بدبینی که نسبت به ایثارگران در جامعه ایجاد شده برطرف شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، تصریح کرد: در حال حاضر به طور مرتب داوطلبان آزاد در حال تماس با ما هستند و گلایه دارند که ایثارگران باعث حذف سهمیه شان شدند.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این اقدام به نفع جامعه، ایثارگران و کانون وکلا نیست و به طور حتم اگر کانون وکلا این مشکل را هر چه سریع تر مدیریت نکند در صحن علنی و در کمیسیون قضایی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 13 بهمن 96، کد مطلب: 368582: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
درسته که ایثار گران برای نجات کشور زحمات زیادی انجام داداه اند ولی این عدالت نیست که چنین کاری رو انجام بدیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین