پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: ماه آینده در اسفندماه که فصل درخت کاری است، به دانشگاه‌ها اعلام کردیم که یک اصله درخت به نام تک تک دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها کاشته شود.

شعار سالحسین عسکریان ابیانه، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، امروز در نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز که در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، با اشاره به رشد ۱۳ درصدی بودجه آموزش عالی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ بیان داشت: حل مشکلات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیازمند بودجه ی بیشتری است.

عسکریان ادامه داد: در سال ۱۳۹۲ بودجه آموزش عالی معادل ۲ درصد بودجه کل کشور بود که هم اکنون در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ به ۶۳/۲ (دو و شصت وسه صدم) درصد بودجه کل کشور افزایش یافته است؛ با این حال، این بودجه پاسخگوی نیازهای صدها دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور نیست.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به دستاوردهای علمی، پژوهشی، فناورانه و کاربردی مدیریت سبز و صرفه جویی در مصرف انرژی در دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها برای توسعه در زمینه انرژی پاک و کاهش مصرف انرژی نیازمند سرمایه گذاری دولتی و غیر دولتی بیشتری هستند.

عسکریان گفت: ماه آينده در اسفندماه كه فصل درخت كاری است، به دانشگاه ها اعلام كرديم كه يك اصله درخت به نام تك تك دانشجويان و اساتيد در دانشگاه ها كاشته شود.

وی تصریح کرد: در دانشگاه هاي كه ظرفيت كاشت درخت را دارند كه چه بهتر و دانشگاه های كه مکان مناسب ندارند، درخت كارى باید به صورت عمودى انجام مى شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 17بهمن 96، کدمطلب:۶۶۵۴۷۲، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
یعنی در دانشگاه ما باید 8000 درخت کاشته شود؟؟؟؟؟؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین