پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
با قاطعیت می توان گفت محروم ترین و مظلوم ترین مردم جیرفت در کلرود و کهوروئیه زندگی می کنند که در سالهای دفاع مقدس این دو محله شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند ولی متاسفانه وضعیت فعلی این دو محله زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

شعار سال: بهروز محمدی این هفته در گزارشی در نشریه محلی عبور نوشت:کلرود و کهوروئیه از محله های قدیمی شهر جیرفت علی رغم اینکه سالهاست جزء محدوده شهری به حساب می آیند و عوارض شهری و سایر هزینه های پرداختی مانند آب،برق و . شهری برای آنها حساب میشود متاسفانه دارای مشکلات زیادی می باشند و کمتر توجهی بر این محلات شهر جیرفت شده است.به طوری که در حالی عنوان منطقه شهری را به یدک می کشند که خدمات صورت گرفته در آن به یک روستا هم نمی رسد و این معضلات مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است که می طلبد مسئولان امر نسبت به این محلات توجه داشته باشند.

با قاطعیت می توان گفت: محروم ترین و مظلوم ترین مردم جیرفت در کلرود و کهوروئیه زندگی می کنند که در سالهای دفاع مقدس این دو محله شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند ولی متاسفانه وضعیت فعلی این دو محله زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

*کلرود

بی توجهی و عدم خدمت رسانی به کلرود و کهوروئیه در حالی صورت می گیرد که متاسفانه مسئولان قبلی و فعلی بارها و بارها به مردم قول مساعد در جهت رفع مشکلات داده اند ولی هرگز عملی نشده است ،باید اعلام کرد مسوولان زمانی به این محلات می روند که ایام انتخابات باشد و با وعده های تو خالی و دروغین رای مردم را گرفته و هرگز توجهی به آبادانی آن محلات ندارند.

با گذری کوتاه از این دو محله می توان به خوبی مشاهده کرد که مردم در کوچه پس کوچه های خاکی این محلات عذاب زیادی را متحمل می شوند و این در حالی است که وعده های دروغین متولیان امر هرگز عملی نشده است.

عدم ایجاد زیرساخت های موجود در این محلات و عدم ایجاد امکانات رفاهی ،ورزشی و فرهنگی به شدت در این دو محله آزار دهنده است که در این راستا باید واقعا به مسئولان امر دست مریزاد گفت.

مشکلات خاص مردم در حوزه آب، برق، عدم روشنایی معابر، نبود آسفالت کوچه ها و معابر، نبود امکانات فرهنگی ،ورزشی و . موجب شده است تا متاسفانه گرد و غبار محرومیت بر چهره این دو محله بنشیند و مردمان این منطقه از دیار جیرفت در این اوضاع نابسامان زندگی کنند.

در همین راستا خبرنگار ما با حضور در این محلات و صحبت با چند نفر از اهالی کلرود و کهوروئیه به بیان مشکلات مردم پرداخته است که امید می رود حداقل نگاهی از سوی مسوولان در این خصوص صورت گیرد.

امیری یکی از ساکنین محله کلرود در خصوص این مشکلات گفت:چرا پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از انقلاب باید این وضعیت ما باشد؟

حسینی از دیگر شهروندان محله کلرود نیز گفت: انگار که ما جزء این شهر نیستیم چگونه است که عوارض و هزینه آب و برق را از ما بصورت شهری دریافت می کنند ولی هیچ توجهی در ارائه خدمات شهری به ما نمی شود.

*سد جیرفت - رود هلیل (7)

ابراهیمی از اهالی کهوروئیه می گوید: این وضعیت کوچه های ما را ببینید ما چگونه زندگی می کنیم از بس بچه های ما خاک خورده اند بخدا مریض شدند ،مسئولان محترم لطفا توجه کنید .

رئیسی یکی دیگر از اهالی کهوروئیه به خبرنگار ما گفت: مسئولان چگونه انتظار دارند که نوجوانان این منطقه به بیراهه نروند این در حالی است که هیچ امکانات رفاهی ،ورزشی و فرهنگی در این محلات وجود ندارد.

دهقان از دیگر شهروندان محله کلرود می گوید وضعیت معابر برق ها در کلرود و کهوروئیه بسیار نابسامان است و همیشه کوچه ها و خیابان ها خاموش است و اگر شب فردی بخواهد از کوچه یا خیابان گذر کند هرگز بخاطر تاریکی نمی تواند یعنی قدرت نمی کند حالا برسد اگر این فرد یک خانم باشد.

مسلمی از اهالی کلرود گفت: والله مسئولان از بس به ما قول داده اند که هرگز گفته های آنها را باور نداریم.

شاهرخی از دیگر اهالی کلرود گفت: خوب است انتخابات مجلس نزدیک است مسئولان به محله ما می آیند و قول می دهند خیلی جالبه زمان انتخابات به ما وعده های زیادی می دهند ولی هرگز توجهی نمی شود .

حمزه ای هم گفت: تو را خدا یکی حرف ما را به گوش مسئولان برساند مگر شما خبرنگار ها به داد ما برسید البته شما هم کاری نمی کنید.

با همه اوصاف و گفته های مردم امید می رود تا مسئولان شهرستان جیرفت توجه خاصی نسبت به این محلات داشته باشند و به مشکلات عدیده مردم در حوزه آب، برق، آسفالت کوچه ها و معابر، امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی آنها توجه کنند و مردم کلرود و کهوروئیه که در دوران دفاع مقدس هم شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند امید دارند تا توجهی به آنها شود و باید گفت که این وضعیت هرگز در خور و شان مردم کلرود و کهوروئیه و نظام اسلامی نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دقیانوس ما، تاریخ انتشار 30 دی 1393، کد مطلب: 39683: www. daqianus.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین