پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
آیت الله غروی گفت: لازمه رشد و تعالی حوزه های علمیه رصد مشکلات روز جامعه و برنامه ریزی متناسب با آن ها است.

شعارسال: آیت الله سید محمد غروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه همدان با اشاره به رشد و اعتلای حوزه های علمیه بعد از انقلاب ابراز داشت: حوزه های علمیه بعد از انقلاب پیشرفت های چشم گیری داشته است.

وی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت صدیقه کبری(س) بیان داشت: لازمه رشد و تعالی حوزه های علمیه رصد مشکلات روز جامعه و برنامه ریزی متناسب با آن ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: کشور در سال های پیش از انقلاب صرفا دارای یک جایگاه نفتی بوده که به همین دلیل مرتب مورد دست اندازی های دشمنان و بیگانگان قرار می گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه ایران اسلامی پس از انقلاب خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بعد از انقلاب نه تنها استقلال خود را کسب کرده بلکه به عنوان یک قدرت تاثیر گذار منطقه ای تبدیل شده است.

آیت الله غروی تصریح کرد: از جمله شاخصه های عالم خدا ترسی اوست که همواره خود را در پیشگاه خداوند دیده و افعال خود را بر حسب رضای خدا تنظیم کند.

وی با اشاره به کلام امام علی(ع) در اهمیت جایگاه علم و عالم افزود: کسب علم بهتر از ثروت اندوزی است چرا که جایگاه علم در دنیا و آخرت است اما ثروت در این دنیا به پایان خواهد رسید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه مطرح کرد: کسب علم احتیاج به یک پشتوانه داشته که پشتوانه آن تقوا خواهد بود و در سایه تقوا است که می توان از حقیقیت علم بهرمند شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان افزود: نور علم با اکتساب علم بسیار متفاوت است چرا که نور علم صرفا در قلب سلیم جاری می شود که ما همواره باید تلاش کرده تا خود را مزین به تقوا و نور علم کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری رسا، تاریخ انتشار: 19بهمن1396، کدخبر: 554237: www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
حوزه های علمیه باید در بطن جامعه دیده بشن.در بستر زندگی مردم.روحانیون از مردم فاصله گرفتن
چن تا روحانی تو ساحل یا شهربازی یا پلرک ها میبینید؟؟؟؟اونا بچه ندارن یا بچه هاشونو به اینجاها نمیارن؟
ا.ف75
ناشناس
Germany
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
اصلا باید روحانیون در جامعه اسلامی پا به پایه مردم پیش بیان تا مردم تشویق بشن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین